Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt på slutten, bare noen dager igjen...svær som en elefant, sover dårlig, er møkkasliten og hormonell. Æsj, sikkert ikke verre enn alle andre, har bare sagt bråstopp for meg. Orker ikke å være gravid lenger! Blir det overtid her, blir jeg (enda) vanskelig(ere) å omgås!!Ja, du kan jo spørre. Jordmor gjorde det på meg i dag, og jeg spurte ikke. men har allerede 2.3 cm, og tror du må ha litt åpning dersom det skal gå. hvor langt er du på veì?
skjønner deg godt, og tror det er helt normalt å føle seg "mett" på å gå gravid på slutten. Men tror faktisk det er en naturlig del på å forberede seg på fødsel... at man blir så lei at man ikke gruer seg, men vil føde! hehe. Tror også det er lurt å hvile mye, og at man lettere går i fødsel om man er avslappet og ikke stresser. Er jo hormonstyrt disse greiene...Helt på slutten, bare noen dager igjen...svær som en elefant, sover dårlig, er møkkasliten og hormonell. Æsj, sikkert ikke verre enn alle andre, har bare sagt bråstopp for meg. Orker ikke å være gravid lenger! Blir det overtid her, blir jeg (enda) vanskelig(ere) å omgås!!
Ja, det er verd å spørre! De er sikkert vant til desperate høygravide som spør etter det, og det verste som kan skje er at man får et nei. Skal spørre jeg også!Tenkte å spørre sist men feiga ut! Skal på overtidskontroll imorra å da må jeg bare spørre! drittlei
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app