Stripping

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Mye aktivitet fra Snickers om dagen, I know, men holder på å forgå av utålmodighet og kjedsomhet! Bare lurer på om noen vet om det er mulig å få stripping bare fordi man er dritt lei? Og har det noe for seg? Jeg vil føde NÅ!!!

Det er vel bare å høre :) Om du er i nærheten av termin sier de kanskje ja :) Før uke 37 gjør de det nok neppe. Den jm jeg hadde med de to eldste ville ikke gjøre det, men vet mange gjør det. Den jm jeg har nå vet jeg har tilbydd andre det, men hun har selvfølgelig ferie nå :( Vet ikke om jeg vil spørre legen om det :P Hvertfall ikke om jeg får turnuslegen igjen!!

Ja, du kan jo spørre. Jordmor gjorde det på meg i dag, og jeg spurte ikke. men har allerede 2.3 cm, og tror du må ha litt åpning dersom det skal gå. hvor langt er du på veì?

Hva er stripping?

Helt på slutten, bare noen dager igjen...svær som en elefant, sover dårlig, er møkkasliten og hormonell. Æsj, sikkert ikke verre enn alle andre, har bare sagt bråstopp for meg. Orker ikke å være gravid lenger! Blir det overtid her, blir jeg (enda) vanskelig(ere) å omgås!!

Ja, du kan jo spørre. Jordmor gjorde det på meg i dag, og jeg spurte ikke. men har allerede 2.3 cm, og tror du må ha litt åpning dersom det skal gå. hvor langt er du på veì?
Helt på slutten, bare noen dager igjen...svær som en elefant, sover dårlig, er møkkasliten og hormonell. Æsj, sikkert ikke verre enn alle andre, har bare sagt bråstopp for meg. Orker ikke å være gravid lenger! Blir det overtid her, blir jeg (enda) vanskelig(ere) å omgås!!

skjønner deg godt, og tror det er helt normalt å føle seg "mett" på å gå gravid på slutten. Men tror faktisk det er en naturlig del på å forberede seg på fødsel... at man blir så lei at man ikke gruer seg, men vil føde! hehe. Tror også det er lurt å hvile mye, og at man lettere går i fødsel om man er avslappet og ikke stresser. Er jo hormonstyrt disse greiene...
Men det skader jo ikke å snakke med jordmor og forklare henne hvordan du har det, og at du er sliten.

Går nok an å høre! Har hørt mange som gjør det og mange som ikke gjør det! :)

Jeg er også helt på kanten nå...... 4 dager på overtid! Jeg vurderte å be om det på JM-time, men feiga ut :P

Min jm gjorde det. Gjorde det forje uke og i dag! :) ikke veldig godt men, er bare vondt akk da når det blir gjort..

Tenkte å spørre sist men feiga ut! Skal på overtidskontroll imorra å da må jeg bare spørre! :p drittlei

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tenkte å spørre sist men feiga ut! Skal på overtidskontroll imorra å da må jeg bare spørre! :p drittlei

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ja, det er verd å spørre! De er sikkert vant til desperate høygravide som spør etter det, og det verste som kan skje er at man får et nei. Skal spørre jeg også!

Back
Topp