Stripping

Drømmefanger89

Forelsket i forumet
Kan alle jordmødre gjøre det? Har lang vei til sykehuset, men har et lokalt fødested 5 min unna hvor jeg har gått til kontroll. Skal igangsettes i morgen, men vurderer å ringe Fødestua å høre om de kan strippe meg litt. Ble så irritert når legen på sykehuset vil vente lengst mulig med å sette i gang, men ikke tenker på å prøve å strippe litt når jeg er moden.... Veldig lei nå, kjenner jeg...

Alle jordmødre kann d :) bare å ringe å spørr! Jo modnere du er til igangsetting jo bedre!! Å e beste må nå vere å gå i gang sjølv????

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

åh, så bra! da skal jeg ringe :) ja, er det jeg også tenker er det aller beste. og det samme sier de jo på sykehuset, at det beste er å komme igang selv. så skjønner ikke hvorfor legen i går ikke sjekket meg. Var moden på fredag, og legen strippet så vidt, men de burde da ha gjort det i går også, når ingenting skjedde i helga, når de sier de helst vil at det skal skje av seg selv. ah, den ventetiden! :)

Gratulere med den nydelige prinsessa, forresten! :D

åh, så bra! da skal jeg ringe :) ja, er det jeg også tenker er det aller beste. og det samme sier de jo på sykehuset, at det beste er å komme igang selv. så skjønner ikke hvorfor legen i går ikke sjekket meg. Var moden på fredag, og legen strippet så vidt, men de burde da ha gjort det i går også, når ingenting skjedde i helga, når de sier de helst vil at det skal skje av seg selv. ah, den ventetiden! :)

Gratulere med den nydelige prinsessa, forresten! :D
Fikk du komme inn til stripping??

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Var det jm din som gjorde det? Je skal til jm på fredag og håper hun kan gjøre det på meg!

Back
Topp