-Stripping-

luxusmamma

Betatt av forumet
Det er så verdt smerten emoticon !!!
Jeg fødte dagen etter kk legen strippet meg, og jeg gjør det gjerne igjen emoticon
Er det flere som har "strippet" før??

** Sladrer med moto2 **

Ticker id: PJa0

Ticker id: f9k1

Ticker id: XOL6

Beklager men, hva menes med ¨stripping¨? Har hørt det er noe jordmoren/legen gjør ? Men hva innebærer det egentlig ?? 

Stripping: Dersom den gravide går på overtid, kan jordmor «strippe» for å stimulere til fødsel. Det vil si at jordmor stikker en finger opp i livmorhalsen. Man kan også massere livmorhalsen. Dette må kun utføres av lege eller jordmor og bare på gravide som er på overtid.

I mitt tilfelle var jeg på kk og gjorde det. Han som gjorde det, slet og rev i åpningen. Det kommer gjerne litt blod ut og det kan føles som mens lignende smerter. 

** Sladrer med moto2 **

Ticker id: f9k1

Ticker id: XOL6

Ja, det er ikke så vondt at det ikke er verdt det altså. Ble strippet dagen etter termin, og da var jeg moden. Hvis ikke man er moden er det visst fryktelig vondt... Natten etter stripping gikk vannet. :)

Jeg ble det sist, og går jeg over tden denne gang også, håper jeg JM gjør det igjen. Ble strippa lørdag og søndag og fødte mandag morgen.

Ble strippa sist og fødte 3 timer etterpå, så kan godt gjøre det neste gang også ja =) (Vannet var gått og hadde 3 cm åpning men ingen vonde rier, så var nok veldig klar da hehe)

Jeg ble strippa og 15 min etterpå begynnte riene. 7 1/2 timer etterpå var gulljenta født

Eg blie strippa sist når eg var 7 dager på overtid, men eg fantes ikkje moden og det gjorde ufyselig vondt!
blei satt igang på 12 dagen...

Back
Topp