Stripping?

Mamma27

Betatt av forumet
Noen som vet hva stripping (i forbindelse med fødsel altså[;)]) er?

Jordmor kan gjøre det når det nærmer seg termin eller når du har gått over. Tror det er å tøye på mormunnen og modne den..

Ok. Takk![:)]

Går ikke til jordmor, bare til lege. Gjør legen det også?? Tror legen min er sånn at barnet kommer når den er klar.

Signerer. Hun går inn "der nede" og tøyer.. Sikkert ikke noe godt [8|] Jeg skal få modningsakupunktur og strippes den 2 mai [;)] Håper det vil virke litt da [:D] 
ORIGINAL: litjtrøndern

Jordmor kan gjøre det når det nærmer seg termin eller når du har gått over. Tror det er å tøye på mormunnen og modne den..

Er skitdårlig på å forklare, men kan prøve:
Dersom du strippes så har eg forstått det sånn at f.eks jm tar fingrene inn gjennom mormunnen og løsner fosterhinna manuelt.. Dette skal visst gjøre ganske så vondt, men setter ofte igang fødselen.

ORIGINAL: tinejento

Dersom du strippes så har eg forstått det sånn at f.eks jm tar fingrene inn gjennom mormunnen og løsner fosterhinna manuelt.. Dette skal visst gjøre ganske så vondt, men setter ofte igang fødselen.

ÆÆÆÆÆÆVVVVVVVV!!!!!! [:o]

ORIGINAL: litjtrøndern

ORIGINAL: tinejento

ÆÆÆÆÆÆVVVVVVVV!!!!!! [:o]

*trøsteklem*
Går heldigvis ganske fort å gjøre det da...[8|]

Huff.. Høres ikke no godt ut![&:] Men når en er ved termin og kjemper for å få barnet ut, gjør en vel hva som helst for å bli ferdig...?[;)]

Nettopp, det er akkuratt det jeg gjør [:D]
ORIGINAL: Mamma27

Huff.. Høres ikke no godt ut![&:] Men når en er ved termin og kjemper for å få barnet ut, gjør en vel hva som helst for å bli ferdig...?[;)]

jeg ble strippet av en lege på overtid og selv om det er vondt/ubehagelig så funka det på meg, jeg slapp å bli satt i gang og fikk en mye bedre fødsel. hvis jeg går over så vil jeg spørre om det med en gang[;)] men satser på å fa til tiden nå da[;)]

Back
Topp