stripping ?

skal få en til

Flørter med forumet
Sniker meg en tur inn her fra januar 2011. Ble noen av dere som har født her inne strippet før fødsel ? Hvor lang tid tok det fra evnt. stripping til noe var på gang ?

hjalp ingenting, var bare kjempe-kjempevondt [&:]

Blei strippa klokko 11, fekk rie rundt 16, og Nathaniel var ute 17.30 neste dag[:)]

Jeg ble strippet mange, mange ganger.. Første gang 2 dager før termin, deretter 1 uke etter termin, deretter 2 ganger på dagen 12 dager etter termin ( det var i forbindelse med at fødselen skulle settes igang), og endelig på kvelden den dagen kom riene.

Så, stripping virker ikke alltid![&:]

Men ett tips når det gjelder stripping er å slappe helt av å ha rumpa ned mot senga. Ikke spenn deg i bue liksom, da gjør alt mye vondere! Lykke til[:)]

Jeg ble strippet ca kl 14, riene startet kl 16 og Casper kom kl 03![:D]

jeg ble det, men hjalp ikke noe, hode var ikke festet, så var nok så slitsomt med å vente på at hode skulle synke ned.

jeg ble strippet 1 uke før termin, men det hjalp ikke. (gikk 10 dager overtid)
Så ble jeg strippet ca 3 dager før hun kom. Jeg synes ikke det gjorde vondt.

Ikke stress med å gjøre alt mulig for at babyen skal komme.
jeg prøvde absolutt alt for at hun skulle komme før termin. Modningsakupunktur, stripping, bringebærkapsler og bringebærblad te fra uke 35, kanel, sex, trappeløping, karri, og gud vet hva mer jeg prøvde [8D] Hun kom ikke før det hadde gått akkurat 1 uke over termin uansett.
Pga at jeg prøvde så hardt for å få henne ut, ble jeg bare deprimert og uuuutrolig lei av å vente.
De kommer virkelig ikke før de er klare for det[:)] Er det ikke modent så kommer de heller ikke ut.
Det er nå hvertfall jeg overbevist om. Så ingen vits i å prøve hardt for å få de til å komme når du har tenkt det [;)]

Jeg ble strippet en uke før termin - ingenting skjedde.
Så ble jeg lagt inn 22. og ble strippet.
Ble også strippet kl. 09.00 den 23. Snuppa kom da klokken 18.58[:D]!

Men jeg er helt enig med Gydab. Babyen kommer når den er klar for det! Jeg er ganske sikker på at snuppa hadde kommet den dagen eller evnt. 24. uansett. Det var de på sykehuset også!

Ble strippet, ingenting skjedde[;)]

Ble strippet 2 ganger. Første gangen kom det bare masse slim (slimproppen) i dagene etter, 2 gangen var på en fredags ettermiddag og det kom enda mer slim og litt blod den helga og så var fødselen i gang kl 3 natt til mandag [;)] Bebisen var ute etter en time fra første rie, så det gikk fort! [:D] Er vel en av firdelene med å gå og vente så lenge og bli skikkelig moden før fødsel [;)]

jeg ble strippet første gang 13 dager etter termin... Ble det da gjevnlig 2 og 1/2 døgn før lillegutt kom... Fikk modningspiller også  så det er ikke alltid det hjelper nei... Men som en sa i et tidligere innlegg... Press rompa ned i senga... Det er mest vondt første gang, blir mindre smertefult etterhvert. Håper du slilpper like mange ganger som meg...

Ble strippet under fødsel (fikk lov å presse med ikke heeelt full åpning), så da måtte de tlye og dra..
Det var det vondeste med hele fødselen [&:][:'(]

Back
Topp