Stripping, *spm fra aprilmage*

Miaou

Forelsket i forumet
Spør her inne også, siden det er så mange som har født her [:D]

Noen som har erfaring med dette eller tenker at det er noe å prøve?
Og gjør de fleste jordmødre det? Evt lege? Eller er det sånn at man må inn på fødeavdelingen for å få sjekka modning og evt bli strippa?
Har bare vært hos jordmor en gang, pga at ho har vært sykemeldt, så vet ikke om ho gjør sånt...

Det er veldig forskjellig fra lege/jm til lege/jm om de i det hele tatt sjekker modning, og det samme gjelder stripping. Du må isåfall be om det.

Du får nok ikke inn til føden bare for å bli sjekka, da må det være en grunn til det.

Og det er vel noe sånt som 50/50 sjans for at strippingen fungerer.

Ok. Takk for svar! [:)]

Vannmann_81: Synd det ikke funka på deg med den strippina da! Går det greit med BT og sånn?

ORIGINAL: halt0

Det er veldig forskjellig fra lege/jm til lege/jm om de i det hele tatt sjekker modning, og det samme gjelder stripping. Du må isåfall be om det.

Du får nok ikke inn til føden bare for å bli sjekka, da må det være en grunn til det.

Og det er vel noe sånt som 50/50 sjans for at strippingen fungerer.

Her er det heldigvis sånn at de tar hjertelig i mot for å sjekke når man vet man er moden, og jm som tok i mot meg i dag tilbydde seg å strippe meg siden jeg hadde 3 cm åpning... Angra litt i det hun drev på, men det har ihvertfall virkning på riene hos meg. Tok seg opp med en gang og har fortsatt utover kvelden nå. Selv om de ikke er regelmessige, så er de mye kraftigere. Så da får man bare håpe på at de gjør jobben sin og starter prosessen snart [:)] Om ikke, så har vi ihvertfall prøvd [;)]

Back
Topp