Stripping, slimpropp

tingeling1990

Glad i forumet
Var hos jordmor idag, termin i morgen, og fikk tilbud om å se hvor moden jeg er og stripping:) takket ja, da jeg er dritlei av å vente [emoji14] jeg hadde 2-3 cm åpning, jordmora tøyde en del og måtte gi seg da hun kjente vannblæren.. så dro hun i en hinne for å få den lengre frem (husker ikke hva som var så spesielt med den).. fikk beskjed om at jeg kunne blø litt i etterkant.. dette var ca kl 1045.. nå når jeg gikk på toalettet kom det en stooor klump med blodig slim.. måtte tørke flere ganger for å få det helt bort/ut.. var dette slimproppen tro?? Har vært plaget med mye utflod gjennom svangerskapet, men aldri såå mye :s

Høres ut som det ja :)

Yay :D da satser vi at det skjer noe snart! Hadde mye mensmurringet, la meg på sofaen.. Sovnet og våknet uten noen tegn [emoji14] blæææh

Ingen fødsel i hvertfall!:p hadde myyye nedpress og ekstremt mye bevegelse natt til lørdag, men ellers ingenting..
Strippingen kjente jeg ikke noe av, ikke vondt for min del iallefall:) eneste litt mensmurring etterpå og liten blødning :)

Ingen fødsel i hvertfall!:p hadde myyye nedpress og ekstremt mye bevegelse natt til lørdag, men ellers ingenting..
Strippingen kjente jeg ikke noe av, ikke vondt for min del iallefall:) eneste litt mensmurring etterpå og liten blødning :)
Lurer på om jeg skal be om stripping på fredag for å få noe til å skje. Blir sprø. Får ikke slappet av nå uansett siden storesøster er syk og pappan er på jobb.

Lurer på om jeg skal be om stripping på fredag for å få noe til å skje. Blir sprø. Får ikke slappet av nå uansett siden storesøster er syk og pappan er på jobb.
Eneste som er viktig er at du slapper av når hun gjør det, press rumpa di ned mot senga/brettet.. og heller press fingrene hennes ut enn å knipe rundt de :) med de tipsene fra min jordmor så kjente jeg ingenting :) var fort gjort også! :)

Back
Topp