Stripping og modningsakupunktur....oææææh!

Supa'Mama

September 2013 <3
Har nå vært hos en annen jm som strippet og satte akupunktur.
Hadde 2 cm åpning, hun strippet til 3 + satte heavy modningsnåler og nåler for å sove litt bedre. Nålene hun satte gjprde vondt! Det har jeg ikke opplevd før (de gangene jeg mener ikke hadde virkning). Nå har kynnerne blitt rier med litt variasjon mellom. Går fra 5 min til 15 min, må virkelig konsentrere meg gjennom dem. Har ikke tatt tiden på varigheten. Har tatt en dysj og en paracet men håper dette fortsetter :D Hoho! Men er redd det bare er forbigående siden magen er litt stresset nå. Hodet var helt festet, sentrert og hun kjente vannblæren.

Har nå vært hos en annen jm som strippet og satte akupunktur.
Hadde 2 cm åpning, hun strippet til 3 + satte heavy modningsnåler og nåler for å sove litt bedre. Nålene hun satte gjprde vondt! Det har jeg ikke opplevd før (de gangene jeg mener ikke hadde virkning). Nå har kynnerne blitt rier med litt variasjon mellom. Går fra 5 min til 15 min, må virkelig konsentrere meg gjennom dem. Har ikke tatt tiden på varigheten. Har tatt en dysj og en paracet men håper dette fortsetter :D Hoho! Men er redd det bare er forbigående siden magen er litt stresset nå. Hodet var helt festet, sentrert og hun kjente vannblæren.
Oiiii!! Action på gang altså!!! :)
Lurer på om det blir noen igjen her inne på forumet i September, hehe.
Masse lykke til :)

Så morro! Lykke til!! Og ja, jeg og lurer på om det blir flere igjen til september :p

Gjør jordmor dette fordi du ville sette ting i gang eller? Må bare spørre :) er ikke helt sikker på hva det innebærer å bli strippet..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gjør jordmor dette fordi du ville sette ting i gang eller? Må bare spørre :) er ikke helt sikker på hva det innebærer å bli strippet..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja :) Hun skulle egentlig bare se om jeg var begynt å modnes og strippe/ strekke/ tøye livmorhalsen dersom det var begynt å åpnes. Tilbydde seg akupunktur i tillegg og da var jeg ikke vanskelig å be :P

Har roet seg litt men sliter med maserier som er ujevne.....

Hvooordan går det? :)

Det roet seg utpå natten :( :P men har fremdeles mange og vonde maserier. Arrrh! Kunne de bare holdt seg jevne. Vondt i halebenet så vet ikke om det irriterer en nerve?

Er bare såååå klar nå, hormonell og jævlig :P Btw, slimproppen gikk 2 ganger (altså i to deler) i dag :) Antakelig gått før også for ganske klar/ hvit. Ingen blødninger....yakh, sjarmerende å være supergravid :P

Hvor langt er du på vei? Skjedd noe mer?:)

Hvor langt er du på vei? Skjedd noe mer?:)

39+1 i dag...
Har bare veldig tette rier (utviklet seg fra kynnere) men ikke jevne nok til å ta tiden :( Sååå utålmodig! Telte 9 stk i natt som gjorde at jeg våknet i løpet av 2 timer, så helt rolig :P Har hatt 7 nye nå i løpet av 2 timer. Men føler ikke de er vonde "nok" til å ringe føden. :/ Samboer våknet også de 9 gangene i natt av at jeg klynket og vridde meg.

Back
Topp