Stripping hos jordmor/lege

T88

Betatt av forumet
Hei og hopp

Skal du/har du fått utført stripping hos jordmor? Fastlegen min gjør det ikke, så jeg har ringt kommunal jordmor og spurt om hun utfører det. Hun sa hun hadde utført det noen ganger, men hørte på henne at hun var litt skeptisk :P
Jeg skal komme inn å snakke med henne neste uke, også skal hun vurdere om jeg skal få ny time med stripping når det er termin :P

Så, hva er en god grunn til stripping? :P

Har ikke fått det utført og har ingen planer om å få det. Kroppen min starter fødsel når den er klar, og blir det for mye overtid stoler jeg heller på igangsettelse.

Vil helst ikke bli tafset så mye på der nede.

Jordmor her skulle gjøre det på meg når jeg var der på tirsdag, men med null åpning så fikk hun ikke gjort det:-(

Blei strippa natt til lørdag. Hadde rier men det stoppa opp. Einaste som endra seg her er at det kom masse slim og litt blod. Så er eg fortsatt like gravid enda. Tror det kan trigge litt. Men eg hadde ikkje brydd meg om og spørt etter det om eg ikkje likevel blei undersøkt. Vondt var det og :p

Nei, spurte ikke jm sist! Har ikke hatt noe effekt av stripping før, så denne gangen ville jeg ikke.

Til tross for at jeg er både lei og utålmodig så kommer jeg ikke til å spørre jm om dette, har på en måte nok vondt fra før av, så hvis stripping ikke skulle funke så er jeg redd det bare gir meg mer unødvendig vondt :/ Har aldri blitt strippa før så aner jo ikke da men..

Jeg har ikke blitt strippet før jeg heller.
Men forrige gang fødte jeg på dag 13 over. Så tenker at hvis det kan hjelpe modningsprosessen og hjelpe kroppen min med å starte fødselen selv uten ballong og modningspiller så er det verdt er forsøk :)

Back
Topp