strippet!

sol-stråle

Elsker forumet
hva betyr det?

Det betyr at en jordmor eller en fødselslege fører en finger inn gjennom livmorhalsen og varsomt løsner fosterhinnen fra livmorhalsen på innsiden, akkurat rundt åpningen.

Det er et forsøk på å sette igang ja, men det hjelper ikke om det ikke er modent nok.. Strippingen stimulerer livmoren.

Jeg spurte om dette, pga av at sambo har begynt med permisjonen.. Han jobber langt unna hjemmet og vi må gjøre det på denne måten om han skal være hjemme når det skjer..

Har ny time til jordmor på mandag, da er jeg 1 dag på overtid. Da skal hun strippe på nytt... Håper at jeg får i helga.

gjør dette vondt eller?

ORIGINAL: hilmen

gjør dette vondt eller?

jeg var å ble strippet i går. jeg har så sinnsyke ryggsmerter at jeg faktisk ikke kjente noe. men jordmoren min sa at vanligvis så føltes det ubehagelig ut og noen syntes det var vondt.
har 3 cm åpning nå(i går)  så det hjelper nå på for noen i hvertfall. pluss slimproppen gikk når hun gjorde det.

har så lyst til å fortgang i noe her hehe, men tør ikke prøve hehe er så feig

ORIGINAL: hilmen

har så lyst til å fortgang i noe her hehe, men tør ikke prøve hehe er så feig

det er ikke noe å være redd for( jeg er den største pysen av de største)
Husker du når de skulle sjekke hvor stor åpning du hadde når du skulle føde? Det er samme greiene, og ikke noe vondere en det.  

Jeg syntes ikke at det var vondt, litt ubehagelig bare.. Jordmor sa hele tiden at jeg måtte si i fra om hun skulle stoppe[:)]

ringte fødestua i dag bare for å høe om hvor villige de var til å " hjelpe" fødselen i gang, de var ikke det akuratt, ville at det skulle skje av seg selv så jeg får bare vente jeg da:[X(]

Back
Topp