Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her vil jordmor kun gjøre det fra uke 38 dersom man har litt åpningNoen som har erfaring med det? Hvilken uke blir det gjort? Har ikke hørt noe snakk om det fra min jordmor.
Venter den lille jenta mi den 2 august
Her vil jordmor kun gjøre det fra uke 38 dersom man har litt åpning
Jeg har spurt forrige gang, så vet ikke om det er noe de gjør av seg selv men ber du om det så gjør hun det nokSjekker de alltid åpning i uke 38? Jeg skal til jordmor neste uke, er da 38 uker. Greit å være forberedt
OkJeg har spurt forrige gang, så vet ikke om det er noe de gjør av seg selv men ber du om det så gjør hun det nok
Spennende :-D er du førstegangs ?Ok
Ja alt er spennende hehe ja derfor jeg spør, har jo aldri gjort dette førSpennende :-D er du førstegangs ?
Okei :-D håper jordmor får røsket litt neste uke :-DJa alt er spennende hehe ja derfor jeg spør, har jo aldri gjort dette før
Håper på det ja er så klar nå å går bare å venter er vel likt for oss alle de siste ukeneOkei :-D håper jordmor får røsket litt neste uke :-D
Ble aldri strippet med nr en men spurte heller ikke. Med nr to ble vi enige på forhånd og jeg ble strippet i uke 39. Fødte dagen etter. Denne gangen får jeg modningsakupunktur på sykehuset og da kan de sjekke og strippe fra uke 38.Noen som har erfaring med det? Hvilken uke blir det gjort? Har ikke hørt noe snakk om det fra min jordmor.