Strippet :-)

Catepus

Glad i forumet
I dag har jeg vært hos jordmor på kontroll. Har nå økende blodtrykk 150/100 og masse vann, men ingen protein i urin. Så har blitt henvist til KK for vurdering. Jordmor prøvde å strippe meg for å se om det kan sette igang noe, men hun sa jeg ikke var moden :-( så lever litt i håpet om at hun kansje har klart å provosere fram noe likavell :-)

Bra de følger deg opp og håper hun har satt igang noe med strippingen:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Tvitvi for det :) her fikk jeg ingen effekt av stripping denne gangen, men forrige gang ble det fødsel av det ;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ikke merket noe ennå, så tviler på det hadde noe effekt med strippingen i går. Så nå venter jeg bare på tlf fra kk ang time til vurdering om igansettelse siden jeg har påbegynt svangerskapsforgiftning. Håper egentlig kroppen klarer å starte fødselen selv siden det er det aller beste.

Masse lykke til!!! :)
Kan jo dele min strippe historie. Var med jordmor like før helgen. Hun prøvde strippe meg men sa det var ganske umodent foreløpig.. Begynte med murring en stund etterpå, og brun blødning. Søndag kom lille gutten:) så kan ha god effekt også om man i utgangspunktet ikke er så moden tror da jeg :)

Har hatt litt blødninger etter strippingen og litt sånn mensensmerter, så kansje det er et håp likavell :-)

Back
Topp