Strippet nå nettopp...spørsmål

Mamma til Theo

Forelsket i forumet
Dere som ble strippet nå eller i forrige svangerskap:
Hadde det effekt? (fødsel)
NÅR hadde det effekt?

Er det mange av dere som opplevde at det hadde god effekt også dabbet murringene av og det ble ingen fødsel..?
Jeg er så redd for å bli skuffet skjønner dere!
Har blitt strippet og kjenner kroppen "jobber", men er så redd for at dette bare er falsk alarm (som vanlig)

Tusen takk for den som gidder å svare!
Vet denne tråden blekner blandt alle fødetrådene :-)

Jeg ble strippet på onsdag som var, dagen før termin. Torsdag gikk slimproppen, så jeg har gått og ventet veldig og venter enda:( Men jeg kjente ingenting etter stripping heller, så det kan jo hende du er heldig og at ting faktisk er på gang! Masse lykke til:)

Jeg ble strippet litt over en uke før terminen med nr to. Hadde murringer etterpå som dabbet av på kvelden. Neste ettermiddag begynte riene og lillegutt kom på kvelden/natta. Så her hadde det god effekt:)

Venter nr 3 4. August:)

Ble strippet med forrige og riene startet bare en time senere. 14 timer etter var hun født :) men var helt moden og hadde 3 cm åpning da hun strippet meg da.

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

Ble strippet forrige uke, slimproppen gikk to dager etterpå, men ingenting har skjedd ennå :-( Hadde termin fredag 12. Inn til ny stripping denne uken, håper det gjør susen da! Begynner å bli lei av å vente :-p

Med første ble jeg strippet, da fikk jeg kraftige kynnere 15min etter. Lå med disse i 3 døgn før vannet gikk og fødselen startet.

Denne gangen har jeg blitt strippet 3 ganger, uten noe virkning.. så jeg har gidd opp....

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Med første var jenta ute 1 1/2 døgn etter strippingen, men jenta denne gangen var hun ute 1/2 dørg etter strippingen. Lykke til:)

Jente april 2008 ❤
Gutt april 2010 ❤
Jente juni 2013 ❤

ved forrige svangerskap ble jeg strippet 2 ganger, ingen effekt. hvis fødselen ikke har startet til 25.juli så skulle jordmora stripp, så håpa det blir effektiv da :)

Nydelig liten gutt ventes <3 med termin 27.juli 2013 <3

Ok takk for svar...:-)
Der murrer fryktelig, og slimproppen gikk nå 4 timer etter strippingen...
Ingen rier, men kynnere, kniping i musa og ja...murring.
Kan det vare starten på noe..?

Ok takk for svar...:-)
Der murrer fryktelig, og slimproppen gikk nå 4 timer etter strippingen...
Ingen rier, men kynnere, kniping i musa og ja...murring.
Kan det vare starten på noe..?
Ja akkurat sånn var det da jeg skulle ha nr to. Slimproppen gikk samme dag som stripping og rier dagen etter:) håper du snart er i gang;)

Venter nr 3 4. August:)

Med hun her ble jeg strippet på torsdag. Natt til fredag gikk blodproppen. Kroppen murret i nesten 1.5 døgn men deretter ingen effekt.

Med nr 2 ble jeg strippet i uke 38, 40 +3 og 40 +6 - ingen effekt unntatt murring og små blødning.

Har ikke helt trua på at det hjelper sånn veldig!

Med nr to ble jeg strippet en uke før termin. Var da allerede litt moden, men ingen åpning. Ble strippet ca kl 12, riene kom skikkelig fra kl 17 og kl 02 var gutten ute :):) Så min erfaring er veeeldig positiv!

Hei :)
Jeg var på overtidskontroll i dag (termin 8.juli) men var ikke moden i det hele tatt :( legen snakket om å evt strippe hvis mulig, men var for liten åpning. Men jeg har hørt at dette er fryktelig vondt, stemmer det?
Hilsen en utålmodig førstegangsfødende!

Jeg var på overtidskontroll i dag (termin 8.juli) men var ikke moden i det hele tatt :( legen snakket om å evt strippe hvis mulig, men var for liten åpning. Men jeg har hørt at dette er fryktelig vondt, stemmer det?
Jeg mener ikke det gjør vondt, men det varierer fra person til person:)

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Oki, takk for svar! Skal på ny kontroll på onsdag, så da håper jeg det er evt endringer el at de bruker andre metoder.

Jeg synes ikke det var vondt i det hele tatt! Så ingenting å grue seg til :-)

Ble srippet kl 11 av Jm, tulla kom kl 03. Dette var 6 dg før termin, men jeg var godt moden. Syns ikke det var vondt.

Back
Topp