Strippet idag, og litt blod

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Ja ble strippet idag av legen, pga jeg er på overtid. Ikke gjort dette før , så aner ikke hvordan man er der nede etterpå. Hun sa at jeg kunne blød bittelitt rett etterpå. Men har fortsatt litt rødt blod enda og brun utflod som kommer. Dere som ble strippet, hvor lenge varte dette? Mye nedpress etter :) så det er jo bra og har 2 cm åpning før jeg ble strippet.

Håper det gir noe resultat for deg. Krysser fingrene

Takker! Håper :) men forventer at det ikke skjer noe før kanskje neste uke desverre

Jeg hadde ikke noe blod etter stripping, men har forstått at det er like vanlig å blø som å ikke blø :) Håper det gir resultater for deg :):)

Jeg hadde ikke noe blod etter stripping, men har forstått at det er like vanlig å blø som å ikke blø :) Håper det gir resultater for deg :):)
Oki :) jupp kan håpe, men tviler ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Spennende, håper noe er på gang!

forrige svangerskap ble jeg strippet(de kalte det hinneløsning) i uke 36+6 og hadde da 2,5 cm åpning. blødde litt den neste dagen og hadde mensmurringer i tak. fødsel trengte likevel en pille for d ble fart ;)

Men for mange setter d i gang :)

forrige svangerskap ble jeg strippet(de kalte det hinneløsning) i uke 36+6 og hadde da 2,5 cm åpning. blødde litt den neste dagen og hadde mensmurringer i tak. fødsel trengte likevel en pille for d ble fart ;)

Men for mange setter d i gang :)
Oki. Man kan håpe, men har en følelse at det ikke hjelper så veldig mye. Men jeg tar den hjelpen jeg kan få ;)

Jeg ble strippet, men det kom ikke noe blod. Jeg kjente ingenting den dagen.

Dagen etterpå hadde jeg kynnere hele dagen, slimproppen gikk på kvelden å riene startet på natten :)

Jeg ble også strippet i dag og blør fremdeles!:) Jeg fikk beskjed om at jeg kunne blø like mye som en menstruasjon og at det bare var bra - så da får vi satse på at det er et godt tegn for oss begge :D

Jeg ble strippet, men det kom ikke noe blod. Jeg kjente ingenting den dagen.

Dagen etterpå hadde jeg kynnere hele dagen, slimproppen gikk på kvelden å riene startet på natten :)
Oi! Finnes et snev av håp ja :) joho! Bare å krysse fingre da ;) ikke bein Hehe

Jeg ble også strippet i dag og blør fremdeles!:) Jeg fikk beskjed om at jeg kunne blø like mye som en menstruasjon og at det bare var bra - så da får vi satse på at det er et godt tegn for oss begge :D
Ja vi får håpe det :) hadde du noen åpning?

Ikke no mer på gang, Lene ?

Hadde 2-3 cm, men har dessverre ikke tatt seg opp enda!
Trodde virkelig det var noe pågang i går, men neida:p
Vært noe virkning på deg eller?:)
Du hadde såpass ja. Nei hadde nok ingen virkning på meg ser det ut til. Blødninger stoppet og bare masse kynnere. Jaja får nok bare avvente litt til desverre.

Du hadde såpass ja. Nei hadde nok ingen virkning på meg ser det ut til. Blødninger stoppet og bare masse kynnere. Jaja får nok bare avvente litt til desverre.

Kjedelig!! Her tror jeg slimproppen nettopp gikk, men noe usikker - var mer som en 'blodpropp'! Bare blodig slim.. Trodde det skulle være blankt med kun blodstriper!?

Masse kynnnere er bra!! Få med deg gubben på et par runder på soverommet, så gjør det nok susen :D

Kjedelig!! Her tror jeg slimproppen nettopp gikk, men noe usikker - var mer som en 'blodpropp'! Bare blodig slim.. Trodde det skulle være blankt med kun blodstriper!?
Min hadde blod i seg med storesøster :) her skjer det ting :)

Back
Topp