Strippet i uke 38

SN94

Betatt av forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Er det noen som har blitt strippet/tøyd hos jordmor i uke 38? Skal til jordmor om 1 uke. Er da 38+ 2. Dette er mitt tredje svangerskap. Sover så dårlig og er helt utslitt så har så lyst å bli strippet dersom jeg er moden. Hadde god effekt av det sist gang. Vet ikke om de stripper så tidlig da, sist Ble jeg strippet 40+0.

Jeg har blitt strippet ca 37+2. murringer og litt farget slim. Skjedde ellers ingenting :) Dette var av overlege på sykehus, så kanskje ikke vanlig å gjøre det på helsestajsonen - jeg vet ikke noe om det. Men skader ikke å spørre. Jeg ble satt igang i uke 38 en uke etterpå.
Skulle bli satt igang i uke 38 forrige gang også og da var det ikke mulig å bli strippet i uke 38, var altfor umoden. :hilarious: :arghh:

Hvis du har en god jordmor, og de veier opp at det er til det beste, så kan de gjøre det. Husker ikke om jeg var sen uke38 eller tidlig 39, men.. ble strippet da i alle fall. Fødte ikke før 40+6 likevel da.

Ble strippet i uke 39 2 ganger. Hjalp ingenting annet enn at det ble mer plagsomt med modningsriene som allerede var ille.

Jeg ble strippet av lege 38+2, var moden med 2cm. Fødte to dager etterpå :) Krysser fingrene for at det går veien for deg også!

Back
Topp