Strippet i dag.. noen med erfaring.

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Jeg ble strippet i dag, siden jeg mest sannsynlig settes igang neste mandag. Verdt alle forsøk for å få i gang før selv.
Noen som har noen erfaring med dette?
Er i uke 37, 2. Gangs, og hadde litt modent med ca 1-2 cm åpning. Men ikke helt opp sa hun ..
Hun røsket godt oppi er i noen min og har blødd litt med en del slim siden. Ca 6 timer siden nå.

Jeg ble strippet i dag, siden jeg mest sannsynlig settes igang neste mandag. Verdt alle forsøk for å få i gang før selv.
Noen som har noen erfaring med dette?
Er i uke 37, 2. Gangs, og hadde litt modent med ca 1-2 cm åpning. Men ikke helt opp sa hun ..
Hun røsket godt oppi er i noen min og har blødd litt med en del slim siden. Ca 6 timer siden nå.
Har ingen erfaring med det selv og jeg har 2 barn fra før
Men uke 37 sier du? Trodde de ventet lengre med stripping? Eller det er kanskje en årsak for at hun gjorde det? Heldiggrisen :p

Har ingen erfaring med det selv og jeg har 2 barn fra før
Men uke 37 sier du? Trodde de ventet lengre med stripping? Eller det er kanskje en årsak for at hun gjorde det? Heldiggrisen :p
Er fordi jeg skal settes i gang neste uke uansett.. Så de håper vel på at jeg kommer i gang selv før den tid da! Det håper jeg vel på også ;p
De prøvde med storebror i uke 39 husker jeg, men da var det ikke noe modning eller åpning.

Sniker.. Jeg ble strippet i uke 37, for å prøve å få i gang fødselen. Det var fødsel nr 4, og jeg var ikke veldig moden, men nok til at hun strippet meg.. fikk litt småblødninger og litt tak i magen, men det roet seg raskt ned. Så da ble jeg satt i gang med ballong uken etter.
Så hos meg hjalp det ikke nevneverdig å bli strippet .

Sniker.. Jeg ble strippet i uke 37, for å prøve å få i gang fødselen. Det var fødsel nr 4, og jeg var ikke veldig moden, men nok til at hun strippet meg.. fikk litt småblødninger og litt tak i magen, men det roet seg raskt ned. Så da ble jeg satt i gang med ballong uken etter.
Så hos meg hjalp det ikke nevneverdig å bli strippet .
Nei er vel det jeg ser for meg. At det bare er å pakke bagen og møte opp på mandag:p

Jeg ble strippet på overtidskontroll 2-3 dager før igangsetting med de to eldste. Begge fødslene startet før jeg rakk igangsettingstimen.

Jeg ble strippet og tøyd ganske kraftig i dag :) Har regelmessige murringer, men vi tok sjansen på å reise hjem.. Er SÅÅÅÅ spent på om det tar av snart.. Hvis ikke har jeg time til igangsetting på torsdag :Heartred

Sniker,men dette er vel en overskrift man bare finner i terminforum :excited001

Ble selv strippet sist, 5 dager før igangsetting.

Fødselen startet samme dag, og gikk fort.

Ble selv strippet sist, 5 dager før igangsetting.

Fødselen startet samme dag, og gikk fort.
Jeg ble strippet og tøyd ganske kraftig i dag :) Har regelmessige murringer, men vi tok sjansen på å reise hjem.. Er SÅÅÅÅ spent på om det tar av snart.. Hvis ikke har jeg time til igangsetting på torsdag :Heartred

Spennende :)
I dag har jeg kjent litt murring i.mage og rygg. Og begynt med rosa utflod igjen! :)

Her har det ikke blitt noe mer action :shifty: Litt blod når jeg tørker meg innimellom, men ellers stille og rolig.. Så da blir det igangsetting i morgen :)
I går sa forresten legen at ul viste at veksten har flatet ut, og frøkna ser normalvektig ut ;) En lettelse for meg som fryktet en 5-kilos igjen:joyful:

Back
Topp