Strippet i dag, 3 dager overtid

Tusjen

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Jordmor var snill og tok meg inn i dag og strippet meg. Hun kunne ikke skjønne at jeg ikke har født enda, da forholdene "oppi der" var veldig modent og har 2 cm åpning ca. Nå er det bare å håpe på at disse riene skal dukke opp :-)

Masse lykke til og tvi tvi :p;)

Så gøy å vite hvordan ståa er oppi der! Var hos jm selv idag, men turde ikke spørre om hun kunne sjekke. Nå er det fortsatt 2 uker til termin for meg da, så regner med det er godt og lukket enda da. :)
Lykke til!

Så gøy å vite hvordan ståa er oppi der! Var hos jm selv idag, men turde ikke spørre om hun kunne sjekke. Nå er det fortsatt 2 uker til termin for meg da, så regner med det er godt og lukket enda da. :)
Lykke til!
Sånn er jeg og, er veldig nysgjerrig da jeg har en del vondt men tør ikke spørre! Men tenkte jeg skulle manne meg opp å høre om det ikke har skjedd noe innen jeg skal på sykehuset neste uke:p

Spennende! Jeg ble strippet på torsdag, hadde da 1 cm åpning og virket moden. Skal på kontroll igjen onsdag denne uken, og håper å bli strippet igjen :)!

Spennende :) skal strippes til uken om hun ikke har kommet da... Hadde håpet hun skulle komme i dag på bursdagen min :( :( :( men ser dårlig ut..

Sånn er jeg og, er veldig nysgjerrig da jeg har en del vondt men tør ikke spørre! Men tenkte jeg skulle manne meg opp å høre om det ikke har skjedd noe innen jeg skal på sykehuset neste uke:p
Haha, godt det ikke bare er meg. Jordmora mi er veldig traust og rolig og, og har i tillegg gått i klasse med mamma. Så føler liksom at jeg ikke kan spørre, hvis hun ikke tilbyr seg. :p
Men skal til henne hver mandag fremover, så håper jeg tør spørre neste uke. :p

Masse lykke til når tiden er inne :D

Haha, godt det ikke bare er meg. Jordmora mi er veldig traust og rolig og, og har i tillegg gått i klasse med mamma. Så føler liksom at jeg ikke kan spørre, hvis hun ikke tilbyr seg. :p
Men skal til henne hver mandag fremover, så håper jeg tør spørre neste uke. :p
Hehe det skjønner jeg godt:p "forresten, tar du en titt opp i dåsa mi når jeg først er her?"
Normalt men samtidig så fjernt:p

Håper det dukker opp noen rier. Føler med deg, men nå er det nok ikke lenge så har du lille her ❤️

Back
Topp