Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er jeg og, er veldig nysgjerrig da jeg har en del vondt men tør ikke spørre! Men tenkte jeg skulle manne meg opp å høre om det ikke har skjedd noe innen jeg skal på sykehuset neste ukeSå gøy å vite hvordan ståa er oppi der! Var hos jm selv idag, men turde ikke spørre om hun kunne sjekke. Nå er det fortsatt 2 uker til termin for meg da, så regner med det er godt og lukket enda da.
Lykke til!
Haha, godt det ikke bare er meg. Jordmora mi er veldig traust og rolig og, og har i tillegg gått i klasse med mamma. Så føler liksom at jeg ikke kan spørre, hvis hun ikke tilbyr seg.Sånn er jeg og, er veldig nysgjerrig da jeg har en del vondt men tør ikke spørre! Men tenkte jeg skulle manne meg opp å høre om det ikke har skjedd noe innen jeg skal på sykehuset neste uke![]()
Spennendeskal strippes til uken om hun ikke har kommet da... Hadde håpet hun skulle komme i dag på bursdagen min
![]()
![]()
men ser dårlig ut..
Hehe det skjønner jeg godtHaha, godt det ikke bare er meg. Jordmora mi er veldig traust og rolig og, og har i tillegg gått i klasse med mamma. Så føler liksom at jeg ikke kan spørre, hvis hun ikke tilbyr seg.![]()
Men skal til henne hver mandag fremover, så håper jeg tør spørre neste uke.![]()
Hshahaha!!! Er det liksom innafor å spørre?Hehe det skjønner jeg godt"forresten, tar du en titt opp i dåsa mi når jeg først er her?"
Normalt men samtidig så fjernt![]()