Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
quote:
ORIGINAL: awenka
kanskje litt dumt spm men er det noen grunn til det?du har jo ca 1 uke til termin??
lite vekst på jenta,og kraftig bekkenløsning...skal prøve stripping først,og hjelper ikke det blir jeg satt igang:)
quote:
kanskje litt dumt spm men er det noen grunn til det?du har jo ca 1 uke til termin??
lite vekst på jenta,og kraftig bekkenløsning...skal prøve stripping først,og hjelper ikke det blir jeg satt igang:)
det håper jeg også:) ikke noe særlig å vite at hun ikke legger på seg nok..da er det bedre å få henne ut,og kunne gi henne nok mat:) oppdatering kommer senere idag:) har time 11.30 så får vel snart gjøre meg klar:) må si jeg gruer meg litt....noen som vet om det er vondt??
ok.. håper det hjelper:) masse lykke til. hold oss oppdatert.
ORIGINAL: Drømmeren
Masse lykke til[:D]
Gleder meg til oppdatering[:D]
ORIGINAL: cecc80
da var jeg ferdig:) spennende å se om det virker:) var igrunnen ikke vondt i det hele tatt!:)
jordmoren sa hun var så brutal som hun bare kunne,så hvis ikke dette hjelper så nytter det ikke å bli strippa en gang til....hun sa forresten at hun kunne tøye til 3-4 cm nå, og at jeg var SVÆRT moden![:D] da er det vel bare å starte på husvasken,jenter[:D]
ORIGINAL: TonjeJenta
da var jeg ferdig:) spennende å se om det virker:) var igrunnen ikke vondt i det hele tatt!:)
jordmoren sa hun var så brutal som hun bare kunne,så hvis ikke dette hjelper så nytter det ikke å bli strippa en gang til....hun sa forresten at hun kunne tøye til 3-4 cm nå, og at jeg var SVÆRT moden![:D] da er det vel bare å starte på husvasken,jenter[:D]
wow [:D][:D]
jeg kan bli strippet på onsdag... men er så redd for at jeg ikke er moden i det hele tatt..... [;)]
Kunne du kjenne at du var moden selv før hun sa det liksom?
ORIGINAL: TonjeJenta
wow [:D][:D]
jeg kan bli strippet på onsdag... men er så redd for at jeg ikke er moden i det hele tatt..... [;)]
Kunne du kjenne at du var moden selv før hun sa det liksom?
nei,jeg klarte ikke å kjenne det selv...men det sjekker hun om du vil prøve å bli strippa:) var iallefall ikke vondt for min del:) kjentes egentlig bare ut som litt press mot blæra. og det presset har vel alle her inne kjent på lenge[:D]
ORIGINAL: Drømmeren
Da er det bare å krysse fingrene for at det setter i gang snart da[:D][:D]
Masse lykke til[:D]