"strippes" idag:)

cecc80

Flørter med forumet
spent på om det hjelper:)

kanskje litt dumt spm men er det noen grunn til det?du har jo ca 1 uke til termin??

Så spennende da! Lykke til, og kom med oppdatering på hvordan det funker da[:)][:)]

ORIGINAL: awenka

kanskje litt dumt spm men er det noen grunn til det?du har jo ca 1 uke til termin??

lite vekst på jenta,og kraftig bekkenløsning...skal prøve stripping først,og hjelper ikke det blir jeg satt igang:)

quote:

lite vekst på jenta,og kraftig bekkenløsning...skal prøve stripping først,og hjelper ikke det blir jeg satt igang:)

ok.. håper det hjelper:) masse lykke til. hold oss oppdatert.

quote:

det håper jeg også:) ikke noe særlig å vite at hun ikke legger på seg nok..da er det bedre å få henne ut,og kunne gi henne nok mat:) oppdatering kommer senere idag:) har time 11.30 så får vel snart gjøre meg klar:) må si jeg gruer meg litt....noen som vet om det er vondt??

ok.. håper det hjelper:) masse lykke til. hold oss oppdatert.

Lykke til[:)]

det håper jeg også:) ikke noe særlig å vite at hun ikke legger på seg nok..da er det bedre å få henne ut,og kunne gi henne nok mat:) oppdatering kommer senere idag:) har time 11.30 så får vel snart gjøre meg klar:) må si jeg gruer meg litt....noen som vet om det er vondt??

har aldri prøvd det. men det er sikkert ikke veldig behagelig- men det fører jo mest sannsynligvis til noe godt;) spennende er det- og gleder meg til oppdatering!

ORIGINAL: Drømmeren

Masse lykke til[:D]
Gleder meg til oppdatering[:D]

da var jeg ferdig:) spennende å se om det virker:) var igrunnen ikke vondt i det hele tatt!:)
jordmoren sa hun var så brutal som hun bare kunne,så hvis ikke dette hjelper så nytter det ikke å bli strippa en gang til....hun sa forresten at hun kunne tøye til 3-4 cm nå, og at jeg var SVÆRT moden![:D] da er det vel bare å starte på husvasken,jenter[:D]

Gleder meg til oppdatering[:D]

ORIGINAL: cecc80

da var jeg ferdig:) spennende å se om det virker:) var igrunnen ikke vondt i det hele tatt!:)
jordmoren sa hun var så brutal som hun bare kunne,så hvis ikke dette hjelper så nytter det ikke å bli strippa en gang til....hun sa forresten at hun kunne tøye til 3-4 cm nå, og at jeg var SVÆRT moden![:D] da er det vel bare å starte på husvasken,jenter[:D]

wow [:D][:D]
jeg kan bli strippet på onsdag... men er så redd for at jeg ikke er moden i det hele tatt..... [;)]
Kunne du kjenne at du var moden selv før hun sa det liksom?

ORIGINAL: TonjeJenta

jeg kan bli strippet på onsdag... men er så redd for at jeg ikke er moden i det hele tatt..... [;)]

nei,jeg klarte ikke å kjenne det selv...men det sjekker hun om du vil prøve å bli strippa:) var iallefall ikke vondt for min del:) kjentes egentlig bare ut som litt press mot blæra. og det presset har vel alle her inne kjent på lenge[:D]

ORIGINAL: TonjeJenta

nei,jeg klarte ikke å kjenne det selv...men det sjekker hun om du vil prøve å bli strippa:) var iallefall ikke vondt for min del:) kjentes egentlig bare ut som litt press mot blæra. og det presset har vel alle her inne kjent på lenge[:D]

Skal til overlege på fødepoliklinikken på onsdag... og hun skal prøve å strippe evt. ta vannet om jeg er veldig moden.. sånn ca. i uke 39 sa hun for halvannen mnd siden ca... så krysser fingre som en gal for at jeg er moden. For er jeg ikke moden får ho ikke gjort særlig mye... hehe

Da er det bare å krysse fingrene for at det setter i gang snart da[:D][:D]

Bra det ikke var vond!![:)]
Ikke lenge til du har bebien i armene dine nå da sikkert[:)][:)]

Da er det bare å krysse fingrene for at det setter i gang snart da[:D][:D]

Back
Topp