Striping av hår

TCL

Blir kjent med forumet
Hei! Har noen av dere stripet håret mens dere var gravide? Har gjort det et par ganger.. Er nå 24+1men er litt urolig for at det kan være skadelig... Har ikke hatt det i hodebunnen, da.

Så lenge du ikke har det i hodebunnen er det ikke falig.
Anbefaler å ta foliestriper da det er minst rissiko for å "lekke" ut i hodebunnen, men vær klar over at det ikke bestandig blir like bra resultat når enn er gravid p.g.a hormonene[;)]

Jepp! i dette svangerskapet og i forrige! Tenker ikke så mye på om det er farlig ja! er jo så mange delte meninger om det! [:)] frisøren jeg går til bleiker selv håret når hun er gravid! [:)]

ORIGINAL: **Lykke**

Jepp! i dette svangerskapet og i forrige! Tenker ikke så mye på om det er farlig ja! er jo så mange delte meninger om det! [:)] frisøren jeg går til bleiker selv håret når hun er gravid! [:)]

Tok foliestriper by the way! og de brukte blekemiddel! [;)]

Æ stripa håret sist æ va gravid å d gjekk bærre fint,både me mor å datter [;)]

Det er vel like mange meninger om det som mye annet, så man må vel bare vurdere det selv[:D] Jeg har fagret det en gang så langt eller som flere sier her, foliestriper[:)] Men det gjør jeg som regel til vanlig også da[;)]

[:)] hva med striper med hette da? kommer jo ikke så mye i hodebunnen da heller, om noe..

Jeg har akkurat bestilt frisørtime nå, så skal stripe håret i morgen formiddag. Har tenkt veldig på det, men tror ikke det er noen fare. Da jeg gikk gravid med førstemann var jeg veldig engstelig for alt sånn, men prøver å ikke være så bekymret denne gangen.
Det går nok helt fint[:)]

Har gjort det en gang, og gjør det mest sannsynlig igjen. Har møørk ettervekst som ikke er så lekker at det gjør noe. Men hadde nok ikke eksperimentert med nye hårfarger akkurat nå om jeg ikke måtte[:)]

Min frisør striper også håret nå når hun er gravid og sier de også har mange gravide kunder.

ORIGINAL: TCL

[:)] hva med striper med hette da? kommer jo ikke så mye i hodebunnen da heller, om noe..

Det er større sjanse for at det "lekker" da. Er ikke like lett å ha kontroll over om alle hullene blir like store.

Jeg striper mitt hår med foliestriper. Men bruker lystoning istede for bleking siden det er litt mildere. (Er foresten frisør selv)

Jeg stripa håret med hette sist, og gjør det nå også:)

Jeg tror ikke det er skadelig og stripe håret på noen måte når du er gravid. Jeg er frisør selv og jobber med dette hele tiden og farger håret selv.
Eneste er at resultatet kan slå ut anderledes enn man hadde tenkt. Det er ikke noe man kan si på forhånd desverre..:) Så strip i vei, jeg tror nok det går veeeldig fint:)

Lykke til:)

Back
Topp