stripe..

vilblimamma87

Forelsket i forumet
jeg oppdaget at jeg hadde fått en tydelig stripe fra navlen og ned da jeg var ferdig med å dusje idag:) Den er rett som en strek. flere som har fått stripe så tidlig i svangerskapet?

Jeg fikk det rundt uke 9-10 forrige gang . Har antydninger allerede denne gangen og ..
Har hørt at det er tegn på guttebaby :) og det stemte sist :)

Åj, så da kan det virkelig være den berømte svangerskaps stripen da:) tenkte ikke den kom så tidlig, men det varierer sikkert. Så morsomt! :) hvordan sies det den evnt ville sett ut hvis det var en jente da tro?

kuult!! åh.. jeg adde så lyst på sånn stripe sist gang! haha!! fikk det aldrig! det er vist genetisk! ingen i min familie som har fått sånn! crap! haha

Det er vel ikke alle som får det nei. Men dere kan jo fremdeles få den i dette svangerskapet da, er vel mer normalt å få den de siste 10 ukene som jeg har forstått:) Men kan ikke si den er særlig vakker heller da, Hehe:p min stripe består ikke av hår, men er bare en stripe med mørkere hud:) spennende å se om det stemmer om det er gutt:)

Fikk ikke sist, men fikk gutt. Var egentlig ganske fornøyd med at jeg fikk det, syns ikke nå særlig om det da.. Men nå spiller det ingen rolle om jeg får eller ikke :) Er jo på en måte litt "koselig".

Jeg fikk forrige gang :) den gikk helt til toppen av livmoren og vokste i takt med livmoren :) har ikke sett etter om den har kommet enda :) fikk forøvrig jente sist ;)

Jeg fikk den sist, men husker ikke når. Gikk helt fra skrittet og over hele magen, helt opp til kløfta ;) syns ikke den var så fantastisk fin, og hele er fremdeles ikke borte. Men er på en måte litt koselig nå. Et lite minne fra da jeg gikk med vesla. Jeg fikk forresten jente ;)

Hehe, ser ut som at den stripa ikke nødvendigvis trenger å vise hvilket kjønn det er;) blir uansett spennende å se!:) etterhvert som dere andre også får stripe, kan vi jo sammenligne for å se om det er noe forskjell på rett, lang, bølgete osv med tanke på gutt/jente:) det ser jo ut som om vi ikke skal vite hvilket kjønn det blir heller ifølge sambo, så jeg er jo ekstra obs på alle slike tegn som kan tyde på gutt eller jente, Hehe;)

Jeg er født med stripa... Ikke så veldig normalt, men heller ikke unormalt. Ingen forandring av den under forrige svangerskap. Legen min var spent på om den ville krype opp over navlen, noe den ikke gjorde. :)

Back
Topp