Stripe håret?

Julilykke-17

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Kan man stripe håret når man ammer? Finner så mye motstridende info at jeg blir usikker. Er snakk om å stripe hjemme (med produkt uten ammoniakk), frisør blir for dyrt nå.. Noen med erfaring?

Det du kan gjøre om d er helt krise, farg med hette eller folie! Sørg for at hårfargen ikke kommer i kontakt med huden din :-)

Det du kan gjøre om d er helt krise, farg med hette eller folie! Sørg for at hårfargen ikke kommer i kontakt med huden din :)
Har brukt hette før så det blir samme igjen. Får bare passe på å stripe med litt avstand fra hodebunnen. Er naturlig blond, men har blitt helt musegrå i håret etter graviditet og en sommer med lite sol så noe må gjøres!:dead:

Har brukt hette før så det blir samme igjen. Får bare passe på å stripe med litt avstand fra hodebunnen. Er naturlig blond, men har blitt helt musegrå i håret etter graviditet og en sommer med lite sol så noe må gjøres!:dead:

Hæ? Musegrå? [emoji23] jeg pleier alltid å bli lys på sommeren også, not this year [emoji28]

Jeg ammer å pkanlegger å farge håret, det er jo liksom ikke sånn at hårfargen trekker seg inn i melka.
Noe annet når man går gravid.
Jeg tror det er trygt

Hæ? Musegrå? [emoji23] jeg pleier alltid å bli lys på sommeren også, not this year [emoji28]
Nei dette året ser det vanligvis så solbleika håret mitt helt tragisk ut.. Og når det i tillegg får selskap av mørkeblå poser under øynene og en evig eim av gulp, så føler man seg jo ikke videre fresh:hilarious:

Back
Topp