Stripe håret?

Bårg

Betatt av forumet
Hei jenter!

Nå som det går mot vår, så har jeg litt lyst til å stripe håret hos frisøren.. noen som vet om dette er frarådet eller ikke? :) er 5 år siden jeg gikk gravid sist, og da mener jeg at striper hos frisøren var greit, men helst unngå de pakkene man kjøper på butikken og gjøre det hjemme.

Jeg farget håret hos frisøren idag, så tror nok det går bra med striper.

D går nokk veldig fint.. jobber som frisør og vi har ofte gravide innom :) tok å farga håret mitt sjøl i dag også:happy:

jeg gjorde det i forrige graviditet også. Det som KAN skje er at fargen blir annerledes, fordi hormonene i kroppen reagerer annerledes enn det de har gjort tidligere.

Hei jenter!

Nå som det går mot vår, så har jeg litt lyst til å stripe håret hos frisøren.. noen som vet om dette er frarådet eller ikke? :) er 5 år siden jeg gikk gravid sist, og da mener jeg at striper hos frisøren var greit, men helst unngå de pakkene man kjøper på butikken og gjøre det hjemme.
Jeg hørte med stesøstra mi når jeg vurderte det,når hu spurte tanta som er frisør var ikke det noe problem,men var fint å si fra at jeg var gravid...vet ikke hvorfor da jeg ikke gadd å gjøre noe med håret uansett[emoji23][emoji23]

jeg gjorde det i forrige graviditet også. Det som KAN skje er at fargen blir annerledes, fordi hormonene i kroppen reagerer annerledes enn det de har gjort tidligere.
Det skjedde med mitt hår... Isteden for kald mørk brun, ble det jordbærblondt :hilarious:

Back
Topp