Stripa på magen..

babygullet

Glad i forumet
Septembermødre <3
❤ Juliskattene 2018 ❤
Januarlykke 2020
.. dere som fikk/får sånn stripe på magen, når fikk dere det? Jeg fikk det sist, men husker ikke nåro_O

Jeg fikk det også sist, og mener at det såvidt kom til syne ganske tidlig...jeg tipper uke 15-16 kanskje :)

Har vært veldig forskjellig. Første gang fikk jeg bare fra navlen å ned rundt halveis, alla uke 20. Med nr 2 fikk jeg ingen stripe.
Med nr 3 fikk jeg fra toppen av magen og helt ned ganske tidlig.
Med nr 4 fikk jeg i slutten av svangerskapet og bare fra navlen og ned. Den kan jeg se enda, veldig svak da.. så venter vel bare på at den skal bli sterkere igjen :P

Jeg fikk det uke 11-12 jeg ;p Ante ikke at det var en greie før søsteren min og mamma påpekte at jeg hadde fått det

Har ikke fått stripe i huden, men har fått en stripe av HÅR!! Den går helt opp til brystene...:hilarious::arghh:

Jeg har også fått hårstripe med laange mørke hår... Foreløbig får pinsetten kjørt seg... :-/

Men jordmor har lovt meg at den forsvinner etter fødsel <3

Tulla med mannen min om at jeg har en varulv i magen siden jeg plutseplu har fått lange mørke hår :P

Hva gjør du med hårene rosa.sommerfugl ?

Jeg har fått en kjempe lys stripe, vet ikke helt når den dukket opp men er 18+6 nå hvertfall [emoji4]

Jeg fikk det sist, men husker ikke når. Venter på at den skal komme nå og. Husker det tok ganske lang tid før streken var helt borte etter fødselen.

Back
Topp