Shadow Juni12s aktive VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Oktoberbarna 2021♡ 25 Nov 2015 #21 Mrs. Lynch skrev: Lurer på om noen hadde kjøpt de jeg Klikk for å utvide … Ja tenkte litt på det når jeg la jenta mi. Om noen hadde kjøpt de og ville klage på at de ikke var string! :-o
Mrs. Lynch skrev: Lurer på om noen hadde kjøpt de jeg Klikk for å utvide … Ja tenkte litt på det når jeg la jenta mi. Om noen hadde kjøpt de og ville klage på at de ikke var string! :-o
Tigeris Glad i forumet 25 Nov 2015 #22 Kakemonster88 skrev: Synes hele artikkelen ble for dum. Masse meninger fra mammaer som tar helt av for absolutt ingen ting Klikk for å utvide … Det er jeg helt enig i. Alle kan gjøre feil og man trenger ikke å gå til media hver gang var jo tross alt en innpakknings feil og ikke feil produkt
Kakemonster88 skrev: Synes hele artikkelen ble for dum. Masse meninger fra mammaer som tar helt av for absolutt ingen ting Klikk for å utvide … Det er jeg helt enig i. Alle kan gjøre feil og man trenger ikke å gå til media hver gang var jo tross alt en innpakknings feil og ikke feil produkt