Strimmel eller stav?

Froya88

Forumet er livet
Skal bestille EL-test på billigtest.dk.. Hva vil dere anbefale? Strimmel eller stav? Med tanke på rimeligst pris og grei å bruke. Og hvilke pakker lønnes å kjøpe?

Tusen hjertelig takk for svar! [:D] Litt frustrerende dette her.. Iallfall når jeg ikke finner EL min!! [:'(] Da tror jeg at jeg går for strimmel,jeg. Stod jo også at det var like sikkert som stav [;)] Du bestilte på billige-tester-norge,sa du? [:)]

Okay! [:D] Var inne på billigtest.dk nå.. Bestilte 42 stk (6 sett) EL-test og 2 stk graviditetstester til 250,-, (strimmel). Det er jo ikke så galt? [:)]
Nå håper jeg iallfall at det er nok til å finne EL mi!! [8|]

Men når vi først er inne på det.. Når anbefales det å begynne å teste får å finne den? Har iallfall lært at de EL-kalkulatorene skal jeg ikke stole på!
Å teste første dag etter siste mens,hører jeg noen mener.. Hva mener du,Godhjerta,og dere andre?[;)]

Et lite spørsmål angående graviditetstestene som dere har kjøpt på Billige-tester-norge . Hvor lang holdbarhetsdato er det på de?

Jeg er egentlig fra arendal, men har bodd i grimstad de to siste årene.
Storkoser meg her jeg[;)]. Litt dumt at det ikke er flere fra sørlandet her...[:-]

Ja,det er ikke mange av oss sørlendinger her inne,har jeg sett. Litt leit,men.. Når det først er så mange andre koselige mennesker fra alle steder rundt om i landet her,så gjør det ikke så mye! [:D]
Gammel er du da? [:)]

Jeg er 20 år, og samboeren min er 31 år.
Er litt forskjell i alder, men merker ikke så mye til det(bortsett fra at han har reist veeeeeeldig mye....)

Back
Topp