Strimla svinekjøtt

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Har du noen gode oppskrifter med strimla svinekjøtt å dele?

Har en del pk. liggende nemlig:)

Pleier stortsett bare marinere det med paprika og chillikrydder. Så har vi stekte grønnsaker og fullkornsris til.
Det er vi litt lei:P

Tja....strimla svinekjøtt (Med f.eks. tikka masala saus og salat) i pitabrød

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg pleier å krydre det godt, og ha i grove pitabrød med salat, rødløk, paprika og tzatziki. Veldig enkelt og veldig godt :)

Ja, det finnes mye godt å enkelt man kan lage selv :)

Steik kjøtte. Lag saus av fløte og krydder, løk og paprika. Serveres med potetbåter og grønnsaker. Det fikk jeg servert av kjæresten min i dag.

Nydelig mat

Stek kjøttet m 1 hel grovkuttet løk, når kjøttet er nesten ferdig stekt (ca 4-5 min) tilsetter du 1 boks lett kremfløte, salt/pepper, 1 1/2 fedd knust hvitløk og gjerne noen dråper sukkerkulør for farge. La dette småputre i 5-6 min.
Serveres med villris og brokkoli :)

Også godt med kylling! Og såre enkelt..

Stek kjøttet m 1 hel grovkuttet løk, når kjøttet er nesten ferdig stekt (ca 4-5 min) tilsetter du 1 boks lett kremfløte, salt/pepper, 1 1/2 fedd knust hvitløk og gjerne noen dråper sukkerkulør for farge. La dette småputre i 5-6 min.
Serveres med villris og brokkoli :)

Også godt med kylling! Og såre enkelt..

oH, nam:D Takk for tips;)

Taco. Bruk strimlet svinekjøtt istedetfor kjøttdeig. Ellers lages det på samme måte. Kjempegodt! :)

Eller marinere og ha pommes frites eller ovnsgratinerte poteter og bernaisesaus til ;)

Back
Topp