Strikking

Neener

Elsker forumet
Noen av dere som har begynt å strikke noe fint til den lille?[:)]

Jeg strikker i vei på babyteppet mitt, vettu-ser ikke så altfor ille ut. Men tror ikke jeg skal flagge det ute i offentligheten, for å si det sånn [:D]!!

kan bare strikke "rett-fram" jeg..[&:] men holder på å tegner skisser,og skal strax gå igang med å kjøpe inn d jeg trenger til å sy et babyteppe da..[:)] å DET kan jo ta tid her i gården..[8D] så skal ikke si riktig enda om hvor flott og fint d kan bli..[8D]

er så heldig at jeg har en svigermor som elsker og strikke jeg da...... selv kan jeg bare rett fran jeg og... haha men hun har i allefall strikket et teppe med hette på og har levert en haug med brosyrer som vi skulle plukke ut det vi synes vi fint.... det blir jo lett da...NEI... alt er jo fint.....  så den biten trenger jeg ikke tenke på....:=)

Mamma strikker! kjekt med mødre[:)] Tenkte jeg skulle spørre om hun vil strikke det baby-teppet og sokkene som er i det nyeste Gravid-bladet. Syntes det var så fint![:)] Men tror det må bli off-white..Tør ikke begynne på noe rosa el blått selv etter ul..de kan jo aldri si 100% sikkert hva det blir..!

Ja teppet i Gravid var søtt [:)] Mor strikker hentesett til babyen, og jeg har strikket et babyteppe. Holder nå på med en omslagsjakke, neste ting blir vel en kjørepose til bilen. Blir helt hektet på å strikke. heheeh

Dessuten dere som bare kan strikke frem og tilbake; det er ikke mer som skal til for å strikke et babyteppe [;)]

Hei.. Jepp strikking her ja... Begynte på et baby teppe for 3 uker siden har ikke greid å legge det fra meg i det siste så i dag ble det ferdig. JIPPI.. eh tror ikke jeg skal flagge med det jeg heller, men det har sjarm.
Får begynne med teppe nr 2 snart og det blir rosa, legen så kjønnet på ultralyden i uke 13.
Dere får kose dere med strikkingen jenter.....

Hm..har faktisk ikke leita på nettet etter strikkeoppskrifter, tyvärr.

Jeg kan bare å strikke rett frem.. har heller ingen mor til å hjelpe meg:( (nok om det) :)
Har bestemt meg for at jeg skal sy et babyteppe.. har et hefte hvor jeg skal bestille diverse mønster og sånn... atelje margretha.. heilt utrolig ka du finne i dei hefta av duker, tepper, julepynt osv:) jeg har gått helt bananas der:) Gleder meg!!!

ORIGINAL: Linn1982

Mamma sa til meg i stad at hun må begynne å strikke nå. Sa jeg måtte sjekke opp nettsider å finne noe fint. Vet dere om en eller flere bra sider hvor man kan finne strikkeklær + evt mønster? Trenger svar fort...

Vet ikke på nettet, men de har jo masse brosjyrer i garn-butikker![:)]

Back
Topp