håpefull77
Flørter med forumet
Tenkte å begynne å strikke litt til mirakelet i magen. Hva har dere tenkt å strikke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker alpakka og baby merinoull [emoji4] Hvertfall merinoull er fint å bruke på høsten [emoji4]Jeg kan bare hekle, men vurderer å lære meg strikking nåOg har så lyst til å kjøpe symaskin og sy klær selv.
Hva slags garn bruker dere? Vi får jo høstbaby, så sikkert lurt med babyull?
Er ikke så flink å strikke (enda), men hekler!Har hekla en body enn så lenge, og mer skal det bli!
Hva slags masker brukte du? Mønster eller hel? Og brukte du bomullsgarn eller noe annet?![]()

Den var jo bare nydelig! Flink du erVis vedlegget 240216
Her er den jeg heklet med mønsterDette var forresten første gang jeg heklet etter oppskrift, så jeg er egentlig veldig fornøyd! Prøvde meg på en annen body også, men den ble så liten at den hadde ikke passet til en baby på normal størrelse, haha [emoji28]
Tuuusen takk [emoji4] gøy å prøve seg frem, og enda bedre når man faktisk får det til!Den var jo bare nydelig! Flink du er![]()
DET skjønner jeg godt! Her stopper det ved skjerf egentlig.. Prøvde meg på å strikke en jakke til meg selv for noen år siden.. Veier et tonn (åpenbart feil valg av garn), i tillegg til at det er rar passform på den + at den er i størrelse blokk (aaalt for stor)Tuuusen takk [emoji4] gøy å prøve seg frem, og enda bedre når man faktisk får det til!