Strikking?

Næh, den var søt! 
Her blir det bestillinger hos mormor, da jeg ikke kan strikke selv. Hehe...

Jeg driver og leter etter det hentesettet, som bare sier "WOW" til meg. Men jeg har ikke funnet det til nå.. :-/

Sidene det er "normalt" for mormor at alle mødre skal strikke til sine små, har jeg begynt på et teppe ( siden jeg ikke kan strikke noe annet, hehe)

Jeg har lyst til å strikke en kjørepose, må bare finne en perfekt oppskrift! 
Kanskje noen har forslag? ;) 

Flykua skrev:
Jeg har lyst til å strikke en kjørepose, må bare finne en perfekt oppskrift! 
Kanskje noen har forslag? ;) 

Åh, jeg hadde kjørepose til min første. Var superkjekk! 
Kanskje jeg må finne frem igjen den, alternativt få laget ny :)

Har begynt å strikke ullbukse :-). Har planer om å strikke en liten jakke og lue også. Har lyst på en strikket heldress også, men vet om jeg tør å begi meg ut på det selv, hehe:-) 

Jeg liker veldig godt drops design. Har funnet masse fine strikkeoppskrifter der. 

For ein god ide! Eg har berre sommarbarn frå før, men no vart eg jammen inspirert, trur eg må be nokon strikke hentesett til den vesle i magen :-D Eg likte denne eg då.. http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b21&d_id=3&lang=no

Har ein same type dress (berre anna tråd og mønster) i større størrelse etter minstemann, brukte den ufattelig mykje!! Kjempekjekk å ha oppå ullbody og strømpebukse = varm og fint kledd :-)

eg elske og strikke men har isje begynt på någe t mini i magen ennå for vil venta t eg har vore på tidli ul på onsdag :) ser alt bra ut då så kan eg nok begynne:) e då 11+3 så føle at då e d trygt om alt ser fint ut :) så må vel mor mi få strikke någe og :) men der er jo så masse fint så det er vanskeli og velge ka en ska/vil ha for e så masse :)

Her får vi så masse søtt og smått fra svigermor og familie så tror vi skal klare oss en stund her ... Og mamma skulle strikke bare knøtte blir større :D

strikket et par tubesokker. Ellers heklet teppe, tøfler og holder på med kjole. Hentesett bruker vi samme som de to andre, da det betyr en del for oss. Fikk det av kusinen til mannen som strikket det som 16 åring, innimellom flere idretter, skole og vi skjønner ikke at hun har funnet tid til det.. Og det er så fint og flott strikket. Gleder oss til å ta det i bruk igjen. deretter skal det i samleminneramme tenker jeg.

Jeg har strikket en body (Benjamins voksebody), en lue (Gros djevellue, grusomt navn), men jeg må strikke en ny, fo den ble for stor til nyfødt. Skal strikke den fra nøstebarnboka tror jeg.. Holder på med et teppe nå, hekla bestemorruter. I går avsluttet jeg en mariuspute som skal gis i julegave. Også har jeg to babyjakker som er nesten ferdige, men jeg vet ikke helt hvor oppskriften er.. Jada, det skorter ikke på planer! :) I tillegg har jeg tenkt å sy noe mer til den lille, blant annet hentesett.

Jeg har laget to omslagsbodyer (fuglemammas), ei ribbestrikket bukse og tubesokker.
Skal strikke sparkebukse og jakke tenkte jeg. :)

Strikke er ikke noe jeg ønsker å begi meg ut på! "kunne" det en gang i tiden :P

For en flott side!! Alle oppskrifter gratis? Kanskje jeg skal ta å høre om ho Oldemor kan strikke litt ;)

Back
Topp