Strikking

Åsa80

Betatt av forumet
Noen av dere som stikker ? Jeg begynte på et babyteppe va en uke før jeg fant ut jeg var gravid.. Så nå har jeg strikket det ferdig, og så et par babysko og en lue :) alt i alpakka.

Nope, ikke noe strikking... Men jeg hekler :0)

Heklet et babyteppe til søstera min som fikk baby i oktober '11, og for noen uker siden (før jeg visste om graviditeten min) startet jeg på et nytt babyteppe. Tenkte at jeg sikkert fikk bruk for det en gang ;0) Og vips - så var det en spire i magen... ;)

jeg strikker masse.. ikke blitt noe på over en uke nå.. orker ikke konsentrere meg sånn når jeg er kvalm.
Holder på med teppe til Amandaprosjektet i babyull og et flettekjole til en venninne som skal ha i mars. Den strikkes i 50% alpakka og 50% silke - nyyydelig å ta på :)

Jeg strikker, men er overhodet ikke noe flink, men morro er det og ovelse gjør mester har jeg hørt

Jeg hekler, men kun enkle ting ;)

Er det noen som stikker for andre her eller? Jeg kan ikke strikke jeg.....

Søtnos* skrev:
Er det noen som stikker for andre her eller? Jeg kan ikke strikke jeg.....

Jeg gjør det innimellom, spørs hvor stor og motivasjonen :p
Og prosjektkøen min :p

Holder på med 2 ting nå og så skal jeg prøve meg på fanagenser for en venninne som skal ha baby i april..

Ja jeg gleder meg supermasse til å strikke til nurket mitt! Jeg syr også en del, så her blir det maaaange små kjoler eller sparkebukser :D
Produksjonen bruker å vær ganske så høy når det gjelder både sying, strikking og hekling :D

Skulle gjerne ønske at jeg kunne strikke:) Heldig er dere som kan det.

Jeg strikker litt, men blir mest sying.

jeg strikke litt men bare enkle ting ;)
hekler masse ;) men lette ting da, holder på å øve meg :P

Back
Topp