Strikking/hekkling/sying

Babystar

Glad i forumet
Er det noen som er i gang med å lage til til lille nurket i magen ?
Har så lyst å lage masse, men er ikke så flink til å forstå meg på oppskrifter [emoji85]

Jeg strikker til babyen. Holder på med to ting, et Vognteppe rillestrikk (ganske tykt garn) og en ottogenser i Sandnes tweed garn :) Skoa sies at detter er mine aller første strikke prosjekt ever✌

Jeg strikker hele tiden. Strikker mye til 2 åringen, men har nå begynt på hentesettet til lillebror. Blir mer til han også utover våren.:)

Jeg har strikket litt etter oppskrift før, men aldri prøvd meg på klær. Føler ikke jeg får så pen og gjevn strikking.. trenger nok mer øvelse!

Men jeg syr :) Fikk oppskrift og stoff til 3 ballongbukser til babyen i magen til jul. Men har ikke hatt helt ro og ork til å sy så mye. Har begynt på den første, og den er neeeesten ferdig. Kommer til å sy mer, også etter at han er født :Heartblue

Da et vennepar fikk baby for snart et år siden sydde jeg dynetrekk og omslagsbody til dem :)

Har strikket ganske mye allerede[emoji16] aldri strikket etter oppskrift før jeg begynte å strikke til babyen og det var lettere enn jeg trodde [emoji4]

Jeg har strikket en del votter og luer i nøytrale farger.
Nå holder jeg på med en blondekjolebody. Jeg strikker hele tiden. Så jeg fikk garn i jentefarger hos barna i morsdagsgave <3 så nå er det planlegging av prosjekter :)
Guttene skal også få være med å velge ting som skal strikkes til prinsessa :)

Jeg fikk ekstra motivasjon for å strikke nå som jeg kan strikke til babyen:) synes vognteppe tok litt tid, men blei også veldig fornøyd ellers strikker jeg litt småting som går fort bli ferdig med :p

Har endelig fått surret meg til å starte med heklet babyteppe! Bestemorruter, i bomull. Får se om jeg orker/rekker å lage klær...

Har strikke masse til den lille i magen :) prøver å finne ut hvilket hentesett jeg vil strikke til den lille..

Har strikke masse til den lille i magen :) prøver å finne ut hvilket hentesett jeg vil strikke til den lille..
Bestemoren min har strikket hentesett til alle barnebarn og oldebarn. Det består av jakke, lue og sokker. Så jeg må bare kjøpe/strikke resten :)

Holder på å ferdigstille et heklet bestemorsteppe! :D Hadde aldri trodd jeg skulle begynne å hekle, men visse svangerskapshormoner ville det annerledes, heldigvis. :Heartred

Back
Topp