Strikketreff i Fredrikstad/omegn.

hb77

Elsker forumet
Hva ble det til? Det var vel snakk om et strikketreff i slutten av denne måneden, men jeg har ikke fått med meg at det har blitt avtalt tid og sted... [:)]

Det ble ikke bestemt no spesiell dag nei, ble vel ikke enige om hvor det skal være heller..vet ikke hvor det kan egne seg å ha noe sånt heller jeg..er ikke kjent i fredrikstad[;)]

Dytter litt på denne jeg. [:)]

det hørtes koselig ut! litt langt for meg å reise fra skien til fredrikstad for å bedrive ting jeg ikke kan, men hadde vært stas det!:) 

Jeg husker ikke hvem det var som snakket om dette til å begynne med, men er det noe stemning for et strikketreff? Jeg går hjemme nå, så for meg passer det stort sett alltid, så det hadde vært fint om de som jobber kan planlegge når det passer for dem, så slenger jeg meg med. Har lært meg å strikke da, hehe. [:)]

Jeg kan strikke rett fram, men det er lenge siden jeg har drevet med det[;)]
Jeg er hvertfall med på treff på cafè, men tror jeg kommer uten strikketøy[:D]

Var det ikke hun Veronica89 eller noe som nevnte det med strikketreff først?
Hadde vært kjempe knall og funnet på noe [:)]
Men så var det å finne steder og sitte å strikke og da.. orker ikke sånne masete steder med mye folk ut og inn hele tiden.... Bør liksom ha en krok for oss selv synes jeg [8D]
Men finnes det ikke strikke cafeer da? MEner jeg har lest noe om det....

Dytter litt igjen jeg... [:)] Jeg er veldig klart for et treff snart, om det blir strikking eller ikke. [:)]

skulle ønske jeg klarte å strikke også...
her har jeg bestilt masse strikkatøy til lillegutt fra oldemødrene på begge sider! [;)]

ORIGINAL: girlypai

skulle ønske jeg klarte å strikke også...
her har jeg bestilt masse strikkatøy til lillegutt fra oldemødrene på begge sider! [;)]

Ååå, det er jo bare så koselig! Har desverre ingen bestemødre/oldemødre å spørre jeg. Alle er døde, bortsett fra mamma, og ho har ikke strikka på maaange år. Så babyen her får nøye seg med et lappeteppe som jeg har strikket. [:D]

jeg vil gjerne være med på treff. meeeeen. jeg kan ikke strikke da. det får besteforelderene ta seg av. hehe.

Back
Topp