Åh, så stas med matchende ting til brødreneMå bli ferdig med et helt annet prosjekt, men så blir det kosebamse og så noe match til lille- og storebror tenker jeg! ^^
strikker du bamser? Så kult!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så stas med matchende ting til brødreneMå bli ferdig med et helt annet prosjekt, men så blir det kosebamse og så noe match til lille- og storebror tenker jeg! ^^
strikker du bamser? Så kult!Er blitt helt hekta på kosedyr i det siste, anbefales!Åh, så stas med matchende ting til brødrenestrikker du bamser? Så kult!
Dette må googles kjenner jeg!! Har sittet langt inne å prøve å lære å hekle for å lage bamser. Takk for tips!Er blitt helt hekta på kosedyr i det siste, anbefales!De er både morsomme å strikke, og veldig kjekke gaver ^^
Jeg strikker dem ^^ mange fine oppskrifter på Instagram! Fra Arctickids_, dotpebbles_knits (engelsk), aftenstrikk eller i en egen bok fra Klompelompe ^^Dette må googles kjenner jeg!! Har sittet langt inne å prøve å lære å hekle for å lage bamser. Takk for tips!