Strikketråden

Den er egentlig så enkel som du kan få det om du skal strikke mer enn et skjerf. Bare frem og tilbake ;) Og du trenger ikke strikke perlestrikk, kan fint strikke glatt eller riller :)

Uff.. Har ikke kommet meg i gang enda. Men jeg prøver meg på den der. Vet du hvor jeg kan få tak i oppskriften? Må alle oppskrifter kjøpes, eller finnes de også på nett? *helt lost i strikkeverdenen*

Uff.. Har ikke kommet meg i gang enda. Men jeg prøver meg på den der. Vet du hvor jeg kan få tak i oppskriften? Må alle oppskrifter kjøpes, eller finnes de også på nett? *helt lost i strikkeverdenen*

Den er på nett, bare Google kjappstrikkadrakt så kan du kjøpe oppskrift hvor du får den på mail :) Finns en del gratis også, men ikke funnet noe lignende denne.

Gleder meg til å bestille babystrikk fra mor og svigermor :hilarious: burde kanskje begynne å strikke selv også. Er så mye fint.

Nesten halvferdig med et babyteppe, så måtte jeg rekke opp hele skiten for jeg hadde gjort en stor feil i starten. Så nå får den ligge og vente noen uker :’D
Starter på et hentesett snart

Strikker på et par barselgaver, men ingenting til lille i magen. Har så lyst til å strikke Dahliaromper, så hadde vært morro hvis det blir jente denne gangen :)

Strikker på et par barselgaver, men ingenting til lille i magen. Har så lyst til å strikke Dahliaromper, så hadde vært morro hvis det blir jente denne gangen :)
Den er fin!

Back
Topp