Strikketråd

Lyng

Elsker forumet
Vi som prøver :)
Novemberfnuggene 2023
Skal noen strikke noe? Har noen startet å strikke? I så fall, hva? Ser dere på hentesett? Teppe? :D

Jeg har sett på forskjellige hentesett de siste dagene, før jeg tok test(tror hodet skjønte jeg var gravid før jeg testet).

Jeg har ikke helt bestemt meg enda, men sett litt rundt. Tar gjerne inspirasjon. :love7

Skal strikke ferdig 2 gensere før jeg setter i gang med babystrikk :happy: genser til 3 åringen, og har igjen ermene på en genser til ektemannen:love017

Har lyst å strikke både hentesett og babyteppe til babyen:love017 vurderer Marys royale svøp, selv om det er mye arbeid:joyful:
Har ikke kikket så mye på oppskrifter enda, for da blir ikke de andre prosjektene mine ferdigstilt:hilarious:

Skal strikke ferdig 2 gensere før jeg setter i gang med babystrikk :happy: genser til 3 åringen, og har igjen ermene på en genser til ektemannen:love017

Har lyst å strikke både hentesett og babyteppe til babyen:love017 vurderer Marys royale svøp, selv om det er mye arbeid:joyful:
Har ikke kikket så mye på oppskrifter enda, for da blir ikke de andre prosjektene mine ferdigstilt:hilarious:
Sikkert lurt å bli ferdig med de først. :happy: Hvordan gensere strikker du? Har noen prosjekter som skal fullføres også.

Det teppe var nydelig. :love7 skjønner hva du mener med mye jobb.

3åringen skal få seg islender og ektemannen skal få seg en genser fra Klompelompe:joyful:

Har egentlig hatt veldig lite strikkelyst de siste årene, men nå kjenner jeg at det begynner å klø litt i strikkepinnene:hilarious::Heartred

3åringen skal få seg islender og ektemannen skal få seg en genser fra Klompelompe:joyful:

Har egentlig hatt veldig lite strikkelyst de siste årene, men nå kjenner jeg at det begynner å klø litt i strikkepinnene:hilarious::Heartred
De er fine. :love7 Islender står på listen til min 3åring også.

Strikkelysten har det med å komme og gå i grunn. :smiley-ashamed004

Skal nok hekle når jeg er kommet til en tryggere tid

Back
Topp