Strikketråd

Håpefull ❤

Gift med forumet
Vi som prøver :)
♡Julekulene 2021♡
Noen som strikker på noe eller planlegger å strikke til den lille? Hyggelig å dele ting dere har strikket til eventuelt tidligere babyer og

Jeg startet å strikke for under et år siden og har bare strikket enkle genser til meg selv. Men veldig lyst til å prøve å strikke til lille nå!:happy:

Jeg startet å strikke for under et år siden og har bare strikket enkle genser til meg selv. Men veldig lyst til å prøve å strikke til lille nå!:happy:
Er så kos å strikke de små plaggene :Heartred Vet ikke helt når jeg tørr å begynne å strikke babytøy, så tenkte å lage meg en ønskeliste. Kanskje begynne på et teppe

Er så kos å strikke de små plaggene :Heartred Vet ikke helt når jeg tørr å begynne å strikke babytøy, så tenkte å lage meg en ønskeliste. Kanskje begynne på et teppe
Jeg har litt lyst å prøve på hentesett, men hva strikker man til sommerbabyer da?:wideyed:
Åå nei jeg tørr ikke begynne enda jeg heller..

Jeg har allerede strikket et hentesett, men syntes det var en forferdelig knotete oppskrift. Jeg har hørt at oppskrifter til garnprodusenter ofte er dårlige, men de har jo en del fine hentesett. Noen som vet om noen fine som også er gode oppskrifter?

Teppe tar livsgnisten i fra meg :hilarious: All ære til deg! Her er det mariusgenser med rådyr som er på pinnene. Har også en fluffygenser som mangler to ermer. Såå etterpå håper jeg det blir babyklær igjen :D

Jeg har allerede strikket et hentesett, men syntes det var en forferdelig knotete oppskrift. Jeg har hørt at oppskrifter til garnprodusenter ofte er dårlige, men de har jo en del fine hentesett. Noen som vet om noen fine som også er gode oppskrifter?
Hvilket hentesett var det?
Jeg synes ellens hentesett, lille spire og louise er fine og greie oppskrifter:)

Vedlegg

• IMG_9460.jpeg
    IMG_9460.jpeg
    220,6 KB · Visninger: 17
Jeg begynte på Herborg babyteppe fra House of yarn for tre år siden, før jeg mistet i forrige graviditet. Har smått strikket på det her og der siden, men tenker å fullføre det nå :D Ellers har jeg kjøpt strikkebok fra klompelompe med en drøss herlige hentesett, har ikke klart å bestemme meg for hva jeg vil strikke derfra enda!

Kjekt at det er flere strikkere her!

Back
Topp