Noen som strikker på noe eller planlegger å strikke til den lille? Hyggelig å dele ting dere har strikket til eventuelt tidligere babyer og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så kos å strikke de små plaggeneJeg startet å strikke for under et år siden og har bare strikket enkle genser til meg selv. Men veldig lyst til å prøve å strikke til lille nå!![]()
Vet ikke helt når jeg tørr å begynne å strikke babytøy, så tenkte å lage meg en ønskeliste. Kanskje begynne på et teppeJeg har litt lyst å prøve på hentesett, men hva strikker man til sommerbabyer da?Er så kos å strikke de små plaggeneVet ikke helt når jeg tørr å begynne å strikke babytøy, så tenkte å lage meg en ønskeliste. Kanskje begynne på et teppe

Ja der sier du noe. Kanskje i bambus og bomull isteden?Jeg har litt lyst å prøve på hentesett, men hva strikker man til sommerbabyer da?
Åå nei jeg tørr ikke begynne enda jeg heller..
Lurt! Du må legge ut om du finner noen fineJa der sier du noe. Kanskje i bambus og bomull isteden?

Takk for tips!Jeg synes https://www.garnstudio.com/search.php?action=browse&c=baby&lang=no har mange fine gratis oppskrifter, som har vært ganske lette å forstå. Man kan også søke oppskrifter etter garnet eller strikkefasthet en man ønsker. Finnes mange instruksjonsvideoer og der
Teppe tar livsgnisten i fra megEr så kos å strikke de små plaggeneVet ikke helt når jeg tørr å begynne å strikke babytøy, så tenkte å lage meg en ønskeliste. Kanskje begynne på et teppe
All ære til deg! Her er det mariusgenser med rådyr som er på pinnene. Har også en fluffygenser som mangler to ermer. Såå etterpå håper jeg det blir babyklær igjen Hvilket hentesett var det?Jeg har allerede strikket et hentesett, men syntes det var en forferdelig knotete oppskrift. Jeg har hørt at oppskrifter til garnprodusenter ofte er dårlige, men de har jo en del fine hentesett. Noen som vet om noen fine som også er gode oppskrifter?
Orker ikke å strikke de største nei heheTeppe tar livsgnisten i fra megAll ære til deg! Her er det mariusgenser med rådyr som er på pinnene. Har også en fluffygenser som mangler to ermer. Såå etterpå håper jeg det blir babyklær igjen
![]()
Hvilket hentesett var det?
Jeg synes ellens hentesett, lille spire og louise er fine og greie oppskrifter
Legger ved bilde så du kan se. Det kan jo være jeg bare er uerfaren også.Hvilket hentesett var det?
Jeg synes ellens hentesett, lille spire og louise er fine og greie oppskrifter![]()
Åh den var herlig!Strikker på genser til datteren min![]()
Aha, kanskje det bare er de som ikke er så gode?Synes ikke Dale har så gode oppskrifter @Tuslefrø![]()
Falt for de kaninrompene heheÅh den var herlig!![]()
Det vil jeg påståAha, kanskje det bare er de som ikke er så gode?