Strikketråd

Isolda

Blir kjent med forumet
Himmelbarn
Det er veldig tidlig, men har noen begynt(eller tenkt) å strikke noe til mageboerne? Jeg har akkurat begynt på en liten kyse… :smiley-ashamed004
 
Det er veldig tidlig, men har noen begynt(eller tenkt) å strikke noe til mageboerne? Jeg har akkurat begynt på en liten kyse… :smiley-ashamed004
Rakk å strikke en bukse og en body forrige gang før jeg mistet. Har liggende garn til et teppe jeg skal strikke i nøytral farge, ellers blir det så jeg venter til vi vet kjønnet.
 
Begynt på ett babyteppe. Har noen få ting etter storebror. Også sitter jeg å vurdere om jeg orker strikke dåpskjole denne gangen også.
 
Tør ikke tenke så langt enda, men jeg kan strikke så noe blir det hvis dette går bra :Heartred
 
Jeg strikket til minstemann og tenker å gjenbruke denne!
Hvilken er det? :)
Jeg strikket den fra klompelompe og vurderer nå soria moria. Den ser myye større ut og måtte nok helst begynt nå:wacky: Da har de hver sin å arve videre.
 
Jeg har kjøpt garn til småstrikk. En person i familien venter barn til sommeren, så om jeg mister blir det gaver til hennes baby.
 
Har en eske med klær eg har strikket det siste året. Er bare så mye klær eg kan strikke til tantebarn og hærest ikke å strikke til meg sjøl, det tar så langt tid. Strikket mye Ankers trøyer og Willums selebukser og litt babysokker.. akkurat nå har eg begynt på atter et babyteppe, denne gang bare rillestrikk i Nepal garn
 
Hadde vært fint med en strikketråd på skjult forum etterhvert, så kan vi dele bilder av strikkeprosjektene :)
 
Jeg hekler mye, har begynt på en genser/cardigan. Klarte ikke la være. Lurer på om jeg skal lære meg å strikke fordi det er så mye fint :Heartpink
 
Har ikke turt å begynne på noe enda, men skal definitivt strikke noe etterhvert og gleder meg veldig til det. Ønsker bare å komme litt lengre i svangerskapet før jeg planlegger for mye.
 
Strikker og hekler, holder på med en heklegenser fra Skappel nå. Etter den er ferdig blir det nok noe til babyen :)
 
Straks ferdig med å strikke et hentesett til en kollega som har termin nu! Visste ikke at jeg var gravid da jeg begynte på settet til hennes lille gutt.
Vil vente med å strikke til min spire, har lyst til å strikke noe med farger, duse pasteller i litt 90 talls stil.
 
Mistet i uke 10 i november, hadde alt kjøpt inn masse tråd og bestemt meg for hentesett :laughing002

Det blir Louise hentesett :Heartred
 
Back
Topp