K Kny11 Blir kjent med forumet 20 Mar 2022 #1 Er det flere som liker å strikke her inne og eventuelt har noen strikkeprosjekt på gang eller planlagt for lillebaby?
Er det flere som liker å strikke her inne og eventuelt har noen strikkeprosjekt på gang eller planlagt for lillebaby?
Arik17 Forelsket i forumet Assistert-jentene 20 Mar 2022 #2 Kny1192 skrev: Er det flere som liker å strikke her inne og eventuelt har noen strikkeprosjekt på gang eller planlagt for lillebaby? Klikk for å utvide … Det er en annen strikketråd her også på side 3 er det en strikketråd der noen allerede har delt hva de skal strikke osv
Kny1192 skrev: Er det flere som liker å strikke her inne og eventuelt har noen strikkeprosjekt på gang eller planlagt for lillebaby? Klikk for å utvide … Det er en annen strikketråd her også på side 3 er det en strikketråd der noen allerede har delt hva de skal strikke osv
K Kny11 Blir kjent med forumet 20 Mar 2022 #3 Arik17 skrev: Det er en annen strikketråd her også på side 3 er det en strikketråd der noen allerede har delt hva de skal strikke osv Klikk for å utvide … åh, jeg prøvde enda å se før jeg skrev takk, skal sjekke den ut!
Arik17 skrev: Det er en annen strikketråd her også på side 3 er det en strikketråd der noen allerede har delt hva de skal strikke osv Klikk for å utvide … åh, jeg prøvde enda å se før jeg skrev takk, skal sjekke den ut!