Strikketråd

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
Noen som strikker til kommende spirer nå i ventetiden? ❤️❤️
 
Noen som strikker til kommende spirer nå i ventetiden? ❤️❤️

Jeg strikker støtt og stadig, særlig når høstmørket kommer. Kommer helt sikkert til å strikke masse babytøy i vinter om jeg skulle bli gravid! Morsomt å kunne strikke til egen baby og ikke bare gi bort ;)
 
Jeg strikker støtt og stadig, særlig når høstmørket kommer. Kommer helt sikkert til å strikke masse babytøy i vinter om jeg skulle bli gravid! Morsomt å kunne strikke til egen baby og ikke bare gi bort ;)

Strikker masse selv! Flere skuffer full av babytøy i de minste størrelsene, mye til gaver og mye til kommende spire - så får vi se når det blir tatt i bruk og om det blir den rosa eller blå haugen ❤️
 
Jeg er keen strikker, men er så redd for å strikke til en eventuelt mini i tilfelle det aldri blir en mini :( hvordan løser dere andre det?
 
Jeg er keen strikker, men er så redd for å strikke til en eventuelt mini i tilfelle det aldri blir en mini :( hvordan løser dere andre det?

For meg er strikking terapi.. Vet det kan bli sårt om vi ikke får vår egen, samtidig er det veldig fint nå.

Hjelper litt her å strikke både rosa og blått, da vet jeg mye ikke vil bli beholdt uansett. ❤️

Strikker mye gaver også da, det skal sies. Så klarer tenke det blir brukt til syvende og sist uansett :)
 
For meg er strikking terapi.. Vet det kan bli sårt om vi ikke får vår egen, samtidig er det veldig fint nå.

Hjelper litt her å strikke både rosa og blått, da vet jeg mye ikke vil bli beholdt uansett. ❤️

Strikker mye gaver også da, det skal sies. Så klarer tenke det blir brukt til syvende og sist uansett :)
Har ikke du en mini? Spør på grunn av det står du er medlem av "august 2018" :)
 
Jeg strikker hele tiden, ofte babytøy uten tiltenkt mottaker. Noe av dette blir gaver etter hvert, annet blir kanskje til spiren hvis den holder hele veien. Prøver ikke å tenke for mye på akkurat det så lenge ting er usikkert.
 
Har ikke du en mini? Spør på grunn av det står du er medlem av "august 2018" :)

Jojo, strikker til henne også, men pga atopisk eksem og varm unge blir det nesten utelukkende mellomplagg og tilbehør til høst/vinter :)

Strikket mye til lager mens vi prøvde på henne også, tok jo 3 år med prøving :)
 
Jeg er keen strikker, men er så redd for å strikke til en eventuelt mini i tilfelle det aldri blir en mini :( hvordan løser dere andre det?
Jeg er skikkelig strikkenerd, og går aldri noe sted uten strikketøy. Men nå er jeg 11 uker på vei etter IVF og har fremdeles ikke turt å tenkte tanken på å strikke til egen spire. Synes det er så skummelt og er redd for å jinxe det eller at det da blir enda tøffere om vi mister. Så foreløpig strikker jeg til megselv! Har lovet megselv at om jeg ikke har turt å begynne før skal jeg senest begynne å strikke til spiren om alt ser bra ut etter OUL.
 
Back
Topp