Strikketråd

litapi

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Septemberlykke 2021
Marsboerne 2023
Beklager om det allerede finnes en tråd for det, men jeg fant ikke.

Er det noen strikkere her? Noen som har begynt på noen fine prosjekter til den kommende skatten? ❤️

Jeg har en bonusmor som klør etter å strikke smått, og jeg vil gjerne ha noen tips om hva som er der ute til smårollinger.
 
Eg er ivrig strikker og har strikket rompere heldress, bukser og sparkebukser. Det er utrolig mykje fint man kan lage både gratis oppskrifter og kjøpe oppskrifter.

Har ikkje fått vite kjønn enda, så alt eg har strikket til nå er veldig nøytralt, både i farge og stil
Men det er bare å google å se hva du finner som du liker
 
Ikke noen ivrig strikker selv, men det finnes en tråd om det som jeg tror det kom inn ganske mange kommentarer på! Så mulig å få noen tips om du blar litt tilbake :) Utrolig mye fint å velge i og jeg har en svigermor som er gal etter å få vite kjønn, så hun kan begynne strikkingen :hilarious: Veldig koselig med hjemmestrikk ❤️
 
Ikke noen ivrig strikker selv, men det finnes en tråd om det som jeg tror det kom inn ganske mange kommentarer på! Så mulig å få noen tips om du blar litt tilbake :) Utrolig mye fint å velge i og jeg har en svigermor som er gal etter å få vite kjønn, så hun kan begynne strikkingen :hilarious: Veldig koselig med hjemmestrikk ❤️
Takk! Jeg får lete litt bedre bakover i forumet. :smug:

Hihi, høres ut som en snill svigermor ❤️
 
Back
Topp