Strikketråd

Her er det en tante og mommo som også strikker, og vi har mye etter mini. Vil strikke hentesett til spiren selv :)
 
Jeg holder på med et Kalle teppe, i en nøytral farge:) Men gleder med til å begynne å strikke babyklær, fins jo så utrolig mye fint:love2

Hvilken (strikka) heldress er deres favoritt?
 
Jeg holder på med et Kalle teppe, i en nøytral farge:) Men gleder med til å begynne å strikke babyklær, fins jo så utrolig mye fint:love2

Hvilken (strikka) heldress er deres favoritt?

Det teppet har jeg også lyst til å strikke! Synes det er skikkelig fint:happy: Strikkelista forandrer seg stadig, men jeg har lyst til å strikke alvinskosedress eller mondaysuit. Blir spennende å se hva det ender opp med til slutt:cool14
 
Det teppet har jeg også lyst til å strikke! Synes det er skikkelig fint:happy: Strikkelista forandrer seg stadig, men jeg har lyst til å strikke alvinskosedress eller mondaysuit. Blir spennende å se hva det ender opp med til slutt:cool14

Alvinskosedress måtte jeg søke den opp, men så fin:) Mondaysuit har jeg også vurdert. Lurer også på spiresdrakt og sundaysuit. Vanskelig å bestemme seg når det fins så mye fint:hilarious:
 
Back
Topp