Strikketråd

*Blåklokke*

Glad i forumet
Juli13-jentene
Noen flere strikkere her (eller andre typer håndarbeid)?

Jeg kan nok ikke kalle meg en erfaren strikker enda, men prøver så godt jeg kan ;) Elsker strikkeklær, både til de små og til meg selv.

Har heldigvis mange dyktige strikkere i familien, så storesøster og baby i magen skal ikke lide noen nød på den fronten :-)

Akkurat nå er jeg startet på en mariusgenser i str. 1 år. Dagene hjemme føles lange, og har god tid til strikking :-)

ImageUploadedByBV Forum1456147664.975783.jpg

Her strikker jeg votter til voksene og tøver de :p lei av alt, de er enkle og jeg trenger ikke tenke så mye:hilarious: Stikket nettopp en baby lue da, men har en mamma som strikker så mye baby klær at jeg "slipper" :p

Her strikker jeg votter til voksene og tøver de :p lei av alt, de er enkle og jeg trenger ikke tenke så mye:hilarious: Stikket nettopp en baby lue da, men har en mamma som strikker så mye baby klær at jeg "slipper" :p

Hihi. Ikke strikket noe særlig i små babystørrelser her heller. Liker å ha god tid, så jeg kan ta pause når jeg er lei ;) Begynte på en perleshorts som skulle være en barselgave til en venninne for en tid tilbake. Gutten er snart et halvt år, og jeg har fremdeles litt småplukk igjen ;)

Jeg kan nok ikke kalle meg en erfaren strikker enda, men prøver så godt jeg kan ;) Elsker strikkeklær, både til de små og til meg selv.

Har heldigvis mange dyktige strikkere i familien, så storesøster og baby i magen skal ikke lide noen nød på den fronten :)

Akkurat nå er jeg startet på en mariusgenser i str. 1 år. Dagene hjemme føles lange, og har god tid til strikking :)

Vis vedlegget 162979

Har aldri vært god på å strikke, men i vinter presterte jeg å strikke både genser og bukse til vesla ;) herlig å lage noe eget til den lille, så nå har jeg nettopp handlet inn garn til kofte også! Prøver meg på mønster for første gang! ;)

Har aldri vært god på å strikke, men i vinter presterte jeg å strikke både genser og bukse til vesla ;) herlig å lage noe eget til den lille, så nå har jeg nettopp handlet inn garn til kofte også! Prøver meg på mønster for første gang! ;)

Kjekt å lage noe eget til de små ja :-) Mariusgenseren er mitt første prosjekt med mønster. Ei på jobben som påsto at det var latterlig enkelt, så det gjenstår å se om hun hadde rett eller ei ;) Hun overtalte ihvertfall meg til å forsøke.

Har strikket litt;)
To kjappstrikkdrakter, en softisjakke, floridabukse, flettelue og kragerumper. Alt bra Paelas :) Nå holder jeg på med en sparkebukse fra viking;) IMG_20160210_120125.jpg

Har heldigvis mange dyktige strikkere i familien, så storesøster og baby i magen skal ikke lide noen nød på den fronten :)

Akkurat nå er jeg startet på en mariusgenser i str. 1 år. Dagene hjemme føles lange, og har god tid til strikking :)

Vis vedlegget 162979
Blir kjempe fint! :) Kjempe kjekt med gensere! Har selv strikket det til mine jenter :)

Vis vedlegget 162979
Jeg har laget en hobby/kreativ bilde side hvis du går inn på april. Der ligger vi ut bilder av våre prosjekter :-)

Back
Topp