Strikketråd

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Noen som holder på med strikkeprosjekter? Har dere tenkt ut noe dere har lyst til å strikke til småttisene? :)

Her holder jeg på med litt småstrikk for tiden, smetteskjerf og boblevotter fra klompelompe til jenta mi :) Har ikke begynt å planlegge strikk til lille i magen, men gleder meg veldig! :D

Holder på å strikke genser til gutten :) strikker så han passer den til neste vinter. Jeg kommer nok til å ville strikke til den neste som kommer. Tror det blir litt små strikk i nøytrale farger frem til vi har vært på oul :)

Jeg strikker en del, men har ikke tenkt ut noe til mini enda.
Akkurat nå strikker jeg en romper og en jakke fra Dale Hentesett-heftet til en nyfødt baby:-)

Holder på å strikke genser til gutten :) strikker så han passer den til neste vinter. Jeg kommer nok til å ville strikke til den neste som kommer. Tror det blir litt små strikk i nøytrale farger frem til vi har vært på oul :)
Jeg har også tenkt å strikke litt småstrikk til nestemann :) Tenkte kanskje å strikke noe matchende til storesøster og mini :) E for tiden helt hekta på klompelompe, så blir sikkert noe derfra :p

Back
Topp