Håpefull85
Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Noen flere som strikker? Har dere noe spesielt dere ønsker å strikke til den lille? Eller kanskje dere har strikket noe allerede?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg strikker!!!!!Jeg er nybegynner da. Har strikket ett pannebånd i Sandes mønster, og nå driver jeg med Skappelgenseren. Ferdig med bakstykket, jobber med foran. Begynte også på en baggy mariuslue i kveld.
Jeg skal strikke til den lille, men vet ikke hva enda. Skal tvinge min mor og søster til å strikke til den også.
Hva strikker du om dagen?

Åj, så flink du erHar lenge hatt lyst til å strikke skappelgenser, men ikke kommet dit ennå
Akkurat nå holder jeg på med en kjørepose til noen som har fått baby, men den er snart ferdig...så nå blir d strikking til miniHar ett par ting som har vært ferdig en stund
Bl.a denne
Vis vedlegget 147633
Men har veldig lyst å prøve å strikke noe enkelt til ungene. Noen som har en enkel oppskrift? Eller vet om det går an å strikke skappelgenser med et vanlig garn? Kunne tenkt meg å strikke skappelgenser til ungene, men syns garnet er så dyrt Det mest avanserte jeg har strikka er SkappelgenserMen har veldig lyst å prøve å strikke noe enkelt til ungene. Noen som har en enkel oppskrift? Eller vet om det går an å strikke skappelgenser med et vanlig garn? Kunne tenkt meg å strikke skappelgenser til ungene, men syns garnet er så dyrt
Klompelompe boka får svigermor i gave, så da håper jeg det drysser mye fint på di små![]()
Du finner billigere alternativer. Jeg bruker "myk", det er dyrt. Men hadde ikke gjort det til ungene. Finn ett garn som har samme strikkefasthet!![]()
![]()
Takk det da skal jeg prøve på det. Men må jeg strikke med 2 garn?![]()
Herremin den var fin!!! Så flink du er!![]()
Det er mye fint babytøy i klompelompe boka har jeg skjønt. Den må jeg skaffe meg!
Takk
Den boken har jeg ikke, men kanskje noe å ønske seg fremover
Denne drakten er fra "Strikk til smårollinger"Har strikket jakken som hører til også. Eneste dumme er at den vil passe midt på vintern
Så må nok strikke størrelsen mindre og, hahaha!
Takk det da skal jeg prøve på det. Men må jeg strikke med 2 garn?![]()
Tror kanskje du kan bruke Alfa fra Sandnes garn, det er halve prisen. Og kanskje naturgarn Soft fra Sparkjøp, som er kjempe billig.(Men vet ikke om det stikker)
Disse fargene bruker jeg på mariuslua! Blir spennende!![]()
![]()
Flott, bare kom med tips til strikkebøker til baby. :-D Vår baby skal ha maaaaaaasse strikkating.![]()
Ja, du får strikke i alle str.![]()
Strikkeprosjekt til min lillesøster som venter barn i mars
Klompelompe bukse og votter
Vis vedlegget 148005
takkSå utrolig fin!![]()
takkEr så utrolig mye fint i klompelompe boka.Så her skal det strikkes og hekles i vinter
![]()
det er litt forskjellig i alle vansklighetsgraderEr det mye enkelt i den boka?