Strikketråd ♡

Jeg har ikke begynt å strikke noe enda. Har sånn smått begynt å se på oppskrifter :)
 
Jeg har strikket ferdig olives strømpebukse i hvitt, klarte ikke dy meg:angelic: Neste blir teppe eller selmas sovedrakt. Må bare få tilbake litt energi og strikkelyst
 
Hvilke størrelser strikker dere i? Til dere som har barn fra før: er det noe vits å strikke noe i str 0-3 mnd?
 
Hvilke størrelser strikker dere i? Til dere som har barn fra før: er det noe vits å strikke noe i str 0-3 mnd?
Vi hadde i alle fall bruk for 0-3 mnd i ganske lang tid. Min mormor strikket hentesett i str 3(-6?) mnd, og det begynte først å passe da han brukte ca 68 i størrelse 6-7 mnd gammel :p
 
I går kjøpte jeg garn og oppskrift på å strikke bellateppe til baby. Skal bare få ferdig genseren til datteren min så skal jeg begynne :)
 
Jeg gleder meg til jeg er blitt så trygg at jeg tør å begynne å strikke til den lille. Foreløpig har jeg ikke turt å kikke på mønster en gang :p
 
I går kjøpte jeg garn og oppskrift på å strikke bellateppe til baby. Skal bare få ferdig genseren til datteren min så skal jeg begynne :)

Hvilket garn skal du strikke bellateppet i?
 
I går kjøpte jeg garn og oppskrift på å strikke bellateppe til baby. Skal bare få ferdig genseren til datteren min så skal jeg begynne :)
Jeg har strikket! En liten (veldig) tålmodighetsprøve, men utrolig fint :)
 
Jeg har strikket! En liten (veldig) tålmodighetsprøve, men utrolig fint :)
Jeg gleder meg til å begynne :) ble bare usikker om jeg skulle bytte farge. Har valgt grå, men nå tror jeg faktisk jeg heller vil ha natur hvit.
 
Jeg nå bli ferdig med en genser jeg strikkertil førstemann og så skal jeg begynne på en onepiece tenkte jeg :)
 
Sandnes sin babyull :)

Nå har jeg og kjøpt garn til bellateppet. Endte opp med å kjøpe merinoull jeg, så det blir litt tykkere enn hva oppskriften sier. Ser for meg at jeg aldri hadde blitt ferdig med tynt garn :)
 
Nå har jeg og kjøpt garn til bellateppet. Endte opp med å kjøpe merinoull jeg, så det blir litt tykkere enn hva oppskriften sier. Ser for meg at jeg aldri hadde blitt ferdig med tynt garn :)
Det blir sikkert veldig fint og lunt i merino ull:) hvordan farge valgte du?
 
Det blir sikkert veldig fint og lunt i merino ull:) hvordan farge valgte du?

Har valgt grå jeg og. Veldig glad i grått så blir nok mye strikk i den fargen frem til vi får vite kjønn. Endte du opp med å bytte farge?
 
Back
Topp