Tenkte det kunne være koselig med en strikketråd! Så Januargruppa har det, så hermer litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har SÅÅÅÅÅÅ lyst til å strikke babyklær, men får det ikke til
Blir ikke fint.
Eneste jeg klarer å strikke som blir «fint» er baby pledd, men er egentlig litt lei det
Helt innafor Har så lyst til å lære meg å sy! Så mye søtt man kan sy. Ser masse bilder på insta!Vet ikke om innafor, strikker ikke, men syr. Har nettopp handlet inn stoff til stelleveske som skal syes Men blir nok mye klær etter TUL
Mitt blir heller ikke alltid like bra, men bare å øve, øve og prøve en gang til. Tolmodigheta får kjørt segHar SÅÅÅÅÅÅ lyst til å strikke babyklær, men får det ikke til
Blir ikke fint.
Eneste jeg klarer å strikke som blir «fint» er baby pledd, men er egentlig litt lei det
Det var jo bare helt skjøntHar blitt veldig glad i oppskriftene til Bluum. Tror jeg skal strikke dette settet her både til storebror og til lille frøet
Strikkesett Kanin - garnpakke i Bluum Pure Eco Baby Wool - Bluum
Garnpakke til helt strikkesett med kanin-mønster, genser, strikkebukse og lue. Velg mellom flere bunnfarger. Mønsteret er i naturhvitt i alle varianter. Settet på bildet er strikket i fargen Jadegrønn. Garnpakken inneholder alt garnet du trenger for å strikke hele settet, pluss oppskrifter...www.bluum.no
Har tidligere strikket festdrakt, billebæ kosepose, påskegenser, hunderomper, og rådyrromper derfra.
Så kos med babystrikk ja kirsebær bloomer står på strikkelista, den er jo bare så nydelig Holder på med Olives ribbhue, har strikket jakken og kysen garntopia hentesett. Skal strikke hjem hentesettnår vi vet kjønnSå gøy med en sånn tråd! Elsker å strikke babytøy Har allerede strikka litt smått.. en kirsebærbloomer, kirsebærkyse og olives strømpebukse. Blir gøyere når man får vite kjønn syns jeg. Sånn sett gøy med februar-baby, mye strikk noen som har en liste over hva de vil strikke? Eller som vet hvilket hentesett dere vil ha?
Skulle ønske jeg var mer dreven med symaskina eller det er ikke symaskina som egenltig er problmet, men jeg klipper skeovt og ujevnt, og syr defrfor ujevnt fordi jeg syr kant i kant med det jeg har klipt syr 'firkanta' greier i fast stoff daVet ikke om innafor, strikker ikke, men syr. Har nettopp handlet inn stoff til stelleveske som skal syes Men blir nok mye klær etter TUL
Oi 4 mønstertråder?? Jeg har et par votter jeg har begynt på som kanskje aldri blir ferdig fordi jeg syns 3 mønstertråder ble for vanskelig å få fint.Holder på med en genser til 6åringen fra klompelompe som jeg begynte på i fjor en gang. Mønstret tok så lang tid med 4 mønstertråder samtidig så motivasjon forsvant helt. Nå har jeg tatt den frem igjen for å strikke den siste armen.. Send meg gjerne litt strikkemotivasjon
Vet ikke om prematur-strikkeoppskrifter nei, men vet om noen fine symønster for premature om du syr? De kan man sy i ullstoff ogsåSå koselig med strikketråd!
Her har jeg ikke kommet så langt i planlegging av strikking til nestemann enda, så er jo supert med inspirasjon her!
Noen som vet om oppskrifter som kommer i str prematur/44? Finner kun oppskrift på luer og sokker..
Nr 1 var bitteliten da han kom (2.3kg) og svømte i prematur klær. Har fått beskjed om at det er mulighet for at nestemann også blir liten. Hvis ikke er det vel alltids et sykehus som trenger prematur strikk tenker jeg