strikket nøstebarngenser

TauZa

Forumet er livet
oi, så flink du er[:D]

veldig fin og nydelige farger[:)]

minner meg på å få gjort ferdig min, altså stoppe tråer og sy under arma + hals...huff

ORIGINAL: chrichri

oi, så flink du er[:D]

veldig fin og nydelige farger[:)]

minner meg på å få gjort ferdig min, altså stoppe tråer og sy under arma + hals...huff

veldig glad for at jeg valgte å strikke min uten knapping. Strikkingen frem og tilbake så jeg mørkt på.. [:-]

så flink du er.. skal den vaskes med en egen såpe?? mamma strikket noen halser til meg med nøstebarn garn

jeg vasker de med milo i maskina men sentrifugerer de ikke.. går helt fint.

Det er ikke nøstebarn ull men ett omtrent tilsvarende som heter New Zealand lambwool.

ORIGINAL: TauZa

Det er ikke nøstebarn ull men ett omtrent tilsvarende som heter New Zealand lambwool.

men ullprogrammet mitt sentrifugerer.. hva gjør jeg da??

ORIGINAL: *skjønningene*

Kjempe fin, flink du er [:)]

[:)]

sign[:)]

ORIGINAL: shorty86

men ullprogrammet mitt sentrifugerer.. hva gjør jeg da??

hmm.. jeg kan vertfall sette på at det stopper med vannet i.. så setter jeg på utpumping istedenfor å sentrifugere.

Plaggene ruller jeg i en håndduk for å få ut vannet.

den var kjempefin! Å, jeg må få hekla ferdig babypleddet, sånn at jeg kan begynne på litt annet babytøy

ORIGINAL: *MissMe*

Så fiiin!!! Flink du er!!![:D][:D]

Er så herlig å bli ferdig med sånne prosjekter!![:D]

JEpp!! deilig følelse! Men også litt sånn.. hva skal jeg gjøre nå!!!??! Bare en UFO igjen og den skal nok få forbli ufo en stund til..

ORIGINAL: *MissMe*

Så fiiin!!! Flink du er!!![:D][:D]

Er så herlig å bli ferdig med sånne prosjekter!![:D]

JEpp!! deilig følelse! Men også litt sånn.. hva skal jeg gjøre nå!!!??! Bare en UFO igjen og den skal nok få forbli ufo en stund til..

Hehe.. Har liggende 3-4 prosjekter om hverandre jeg...[8D] Ellers går jeg lei det jeg holder på med. Så lager litt pannebånd, litt tøfler, litt løkkeskjerf til baby og en genser til mannen!!(Den går jeg mest lei. Tykt garn og tungt å strikke...[8D]

men det er det jeg også ofte har.. har jo hatt Dean-genseren og nøstebarngenseren liggende en god stund nå.. så har jeg strikket sokker og småting i tillegg..

Back
Topp