Strikket litt :)

Fride

Forumet er livet
*MIA*
Novemberlykke 2015
Nå har jeg strikket ferdig en jakke i babyull til babyen :) Den skal få enten blå eller rosa knapper!

ImageUploadedByBV Forum1380612210.441817.jpg

Flere som strikker her? :)

Så fin!! Hvilket garn er det? Jeg strikker babyteppe i merino, fra nøstebarn:)

Kjempefin! :)

Jeg strikker litt, men klarer ikke så avanserte ting som det der.. Skal strikke babytepper, luer og votter etterhvert, prøve å få til sokker også... Men lengre strekker nok ikke mine ferdigheter, og tålmodighet seg :p..

Åh så søt!!! :) den vqr skikkelig fin :)

Jeg vil også begynne å strikke. Eller hekle. Men kan ikke noe mer avansert enn skjerf og lurer foreløpig.
Nå er jeg jo lagt inn på sykehus, og burde jammen meg begynt å strikke her for å få tiden til å gå :)

Tusen takk! Den er strikket i babyull fra europris :) Jeg har strikket noen babysokker også, men jeg vet ikke helt hvor mye ull vi egentlig trenger, det varierer jo mye hvor kaldt det er i april! Men jeg skal hekle minst ett teppe i alle fall :)

Jeg eeeelsker å kose meg med strikking og hekling på høsten og vinteren. Men foreløpig har jeg ikke funnet ut hva jeg skal begynne å strikke. Er en noe dårlig avslutter så jeg har et par prosjekter liggende som jeg bør avslutte før jeg begynner på et nytt. Men det er jo så gøy å starte på noe!!! Hmmmm...jakke var en veldig god ide.

Så fin den var :) Jeg strikker en del i ledige stunder. Har ikke begynte med noe til babyen enda da, må gjøre ferdig høststrikken til de andre ungene først. Er så godt som ferdig med ullgenserne nå, men buksene kvier jeg meg for å strikke. Å strikke ullbukser er det kjedeligste jeg vet :( Mye artigere å strikke i babystørrelse, alt går så mye raskere da :)

Nydelig jakke!!:)
Jeg både strikker og hekler mye, men har ikke helt fått "ånden" over meg enda... Regner med det kommer med høstvêret! Da er det koselig å sitte inne og strikke:)

Så fin!! Jeg har planer om å lære meg å strikke, dersom bekkenløsning gjør meg like sengeliggende denne gangen som sist, men så fint som dette har jeg ikke ambisjoner om :D

Kjempe fin, prøver å strikke, kommer halvveis ca, er ikke tålmodig nok :P

Kjempe søt :)

Jeg strikker litt større ting, angrer nå på at jeg ikke tok opp strikkinga mens mine var små.

Så søt den var.
Jeg strikker litt men begge bestemødrene her og noen oldemødre liker å strikke til barn og babyer så det holder jeg meg mest unna.

Det blir mest småting, som votter, sokker, luer, kluter.

Jeg strikker. Holder på med nøstebarnteppe til ei som har termin i februar. Så skal jeg strikke samme teppet til lille i magen. Selv om det er grusomt kjedelig :p blir nok noen andre prosjekter innimellom også. :)

Så fin den var også flink du er :)

Tusen takk :) Jeg laget ikke noe til sønnen min da han var baby og har angret på det siden, selv om jeg har laget veldig mye til han de siste årene :) Gøy å lage miniplagg!

Dere andre må legge ut bilder etterhvert og da når dere er ferdige :)

Jeg kan ikke hekle annet enn luftmasker omtrent så litt spent på det teppet jeg har fått oppskrift på :P Men, har god tid til å lære meg det :)

ImageUploadedByBV Forum1380630446.507604.jpg
Disse heklet jeg i vinter, men gav de bort! Venter på en kreativ bølge, slik at jeg kan lage noen nye :)

Såååå nydelig! Jeg har ikke strikket siden jeg fikk lillesøster, men starter nok på'n igjen snart :)

Back
Topp