Strikket litt i sommer solen

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Jeg nøt sommersolen i dag med et enkelt lite strikke prosjekt, en god smekke. Lurer litt på om jeg skal ramme en inn eller sette på en liten blomst eller no.... Hva foreslår du?

ImageUploadedByBV Forum1368982411.383044.jpg

Blomst hadde vært fint:-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Jeg nøt sommersolen i dag med et enkelt lite strikke prosjekt, en god smekke. Lurer litt på om jeg skal ramme en inn eller sette på en liten blomst eller no.... Hva foreslår du?

Vis vedlegget 15594

Så artig! Hvilket garn brukte du? Mange masker? Kanskje jeg skulle ha strikka opp litt restegarn (for jeg har jo MENGDER)

Ang pynt, så er jeg veldig glad i krepsemasker - altså først en omg fastmasker, og så fastmasker "baklengs". Synes de blir fin avrunding av kanten, samtidig som det ikke blir for nipsete

En kant med krepsemasker eller picoter kan bli kjempefint :) Ville styrt unna blomst til gutt, men det er nå meg ;)

Så artig! Hvilket garn brukte du? Mange masker? Kanskje jeg skulle ha strikka opp litt restegarn (for jeg har jo MENGDER)

Ang pynt, så er jeg veldig glad i krepsemasker - altså først en omg fastmasker, og så fastmasker "baklengs". Synes de blir fin avrunding av kanten, samtidig som det ikke blir for nipsete
Hadde et halvt nøste med heavy cotton fra stoff og stil liggende så da brukte jeg opp det. Må nok vaske den noenganger for at den skal bli effektiv til å suge opp søl, som en god kjøkken klut tenkte jeg;)

Back
Topp