Strikket kåpe til gutt

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Skulle gjerne tenkt meg å strikke en kåpe til guttungen på 2år.

Har ikke funnet noe jeg liker enda eller så har alt fint hatt veldig jentesnitt.

Så tips??

Synes denne er veldig fin:
ImageUploadedByBV Forum1444367064.805054.jpg

Er fra klompelompeboka ;) Kan virkelig anbefale den boka. Jeg elsker den! Synes det er så mye fint der, både stort og smått :)

Takk for tips. Den så veldig fin ut. ka str er den fra?
Skjønner jeg bare må kjøpe den boken ja!!
Er den dyr?
Den er i str 18-24 mnd, 3-4 år og 5-6 år :) Hvilken str hadde tenkt å strikke i?

Boka mi kostet 349 kr i butikk, men har sett den på nettet til 305 kr, mener jeg :) Klompelompe har en nettside der du kan kjøpe mønstre også, ser ut til at de koster 50 kr per stykk der. Blir fort dyrere enn boka om du skal ha mange, men ok om du bare skal ha en eller to ;) Fant dessverre ikke Johannes-jakka der :(

Link: http://klompelompe.myshopify.com/collections/oppskrifter?sort_by=manual

Den er i str 18-24 mnd, 3-4 år og 5-6 år :) Hvilken str hadde tenkt å strikke i?

Boka mi kostet 349 kr i butikk, men har sett den på nettet til 305 kr, mener jeg :) Klompelompe har en nettside der du kan kjøpe mønstre også, ser ut til at de koster 50 kr per stykk der. Blir fort dyrere enn boka om du skal ha mange, men ok om du bare skal ha en eller to ;) Fant dessverre ikke Johannes-jakka der :(

Link: http://klompelompe.myshopify.com/collections/oppskrifter?sort_by=manual
Hmm, ser guttungen faller litt mellom str her. 18-24mnd blir kanskje knapt. 3-4år definitivt for stort.
Han blir 2år den 22okt:)
Jeg skal sette den på ønskelisten min til jul jeg;)

Hmm, ser guttungen faller litt mellom str her. 18-24mnd blir kanskje knapt. 3-4år definitivt for stort.
Han blir 2år den 22okt:)
Jeg skal sette den på ønskelisten min til jul jeg;)
Litt vanskelig det der med størrelser. Kommer jo litt an på hvor stramt du strikker også... Jeg hadde kanskje gått for 3-4 år jeg, og brettet litt opp på armene i starten. Da hadde han kunne ha jakka lenge ;)

Litt vanskelig det der med størrelser. Kommer jo litt an på hvor stramt du strikker også... Jeg hadde kanskje gått for 3-4 år jeg, og brettet litt opp på armene i starten. Da hadde han kunne ha jakka lenge ;)
ja, men tror han hadde svømt i den..hmm..litt liten for alderen og...eller oventil kanskje normal. men korte ben:P Litt mage;)

Sjekk ut guttefinkåpe på Instagram av Mamaknit.

Back
Topp